Det var en renn klein stillhet mellom oss.
Hva skal jeg si da?? Eller gjør??
Skal jeg hyle?? Slap han? Spring dramatisk ut dørene og grin??
Eller kanskje alle 3..Meh, orker ikke å vær mer overdramatisk enn deg jeg allerede er. Har nok folk som beskylder meg for å kast bort det lille livet jeg har på å se Netflix dramaer. Trenger ikke å gi dem en større grunn til å sende meg til en psykiater.
Ethan sto der kleint og ventet stilt på reaksjonen min.
Han må nok stå der en stund.
Denne diskusjonen med megselv om hvilken reaksjon jeg skal gi, kan ta en litt lang stund.Håper ikke han har innetid for da er han litt dømt.
«Så?.. Skal du si noe??» Han brøt stillheten for meg.
Igjen, jeg sa ingenting.
Altså, Hva søren skal jeg svar han da??
Tror han virkelig at jeg er interessert i han etter den dritt oppførselen han har hatt i de siste ukene? Eh- Nei.Han sukket irritert og dyttet meg inn i bokhylla som var bak meg.
«Au! Hva faen var det godt for??» Glefset jeg hardt. Hva i helvete er det han tror han gjør??
Irritasjonen begynt å bygge seg opp.
Jeg er så nær på å bare klikke rabbis på han..Han fjernet mellomrommet igjen og lent seg inn for et nytt miserabelt forsøk på å kyss meg.
Er han seriøs nå???
Ikke søren at han ska få lov til å stjel et nytt kyss.
Rett før leppene hans traff, snudd jeg på hodet så de traff kinnet istedenfor.
Han trakk seg litt tilbake.
Litt.Det var dråpen.
Nå slippes bomba.«Hva i helvete er det du tror du gjør! Tror du virkelig-«
«HEI! Back off, Kid! De leppene der er ikke dine å kysse på!»
Sine anfallet mitt ble frekt avbrutte av en hånd som tok tak på toppen av hodet til Ethan og slang han bakover.«Ikke hans sine lepper å kysse på?»
Lo Jason.«Hvem gjorde deg til Alexa's leppe politi?»
Kreperte Harry av latter der han sto.«Hold kjeft!!!!»
Keith stilt seg surt foran meg.
Den kleine stillheten var nokså på plass igjen.
Eller-
Det var bare klein stillhet mellom meg og han. Jason og Harry lå bak han og døde av latter og de drev å kødda om situasjonen som fikk dem bare til å le enda mer, mens vår vennlige Ethan, lå der og stønnet irritert på gulvet etter at Keith bare pelmet han bort som en eller annen filledukke.Amalie og Mike stakk hodene sine fram fra et av bokhyllene i full nysgjerrighet.
«Hva har vi gått glipp av?»
Amalie skannet rommet rundt seg og stoppet opp på Ethan.Jeg har aldri sett et blikk forandre seg så fort fra søt og uskyldig, til et demonisk morder blikk før..
«HVA FAEN SKJER MED AT DU SKAL KYSSE IDIOTER SÅ OFTE DA?! HAR DU EN ELLER ANNEN RAR HOBBY ELLER KINKS FOR DET?? HÆ?!» Klikket Keith og filleristet meg.
YOU ARE READING
The Sad One Meets the Bad one
Romance⚠️OBS!: inneholder sterke ord og sterke scener som kan vær triggerende ============================ Alexandra er 16 år gammel og flytter til LA fra Norge etter en rekke ubehagelige opplevelser i håp om å start med nye ark. Der møter hun nye folk, me...