Det var sykt vanskelig å fokusere i timen. Jeg klart ikke å slutt å tenk på den nylige hendelsen. yikes.. Når ble livet mitt til en drama bok?? Kan ikke gå en dag uten drama nå. Øyene var stuck på klokken.
Kom igjen.. Noen få sekunder igjen. You can doit clock. Some few seconds more...2...
1.....
Den fine lyden av klokken spredte seg rundt hele skolen. FRIHET!!!
Jeg så og si spratt opp av stolen og var ut av klasserommet før noen rakk å si «Frihet»«Damn hvor brenner det?»
Mike smilte uskyldig etter å ha suksessfullt stoppet meg ifra å sprinte bortover. Jeg stirret stygt der han holdt meg over bakken.«Når jeg først har motivasjonen til å springe, og faktisk springer, så burde du bare la meg enn å stoppe meg. For nå er det din skyld at jeg er lat» Han satt meg ned igjen og jeg orket ikke å kom meg unna. Plus, det var lenge siden jeg slo av en prat med Mike.
Amalie kom flirende ved siden av han og plassert hånda si i hånda hans.
Omg
OMG
FANGIRLING MODE ON!Jeg pekte på hendene deres og plutselig var energien tilbake!
«OMG NÅR SKJEDD?- HVA SKJEDD- I mean- FORTELL!» Hvinte jeg som en jente og hoppet opp og ned.
De skulle til å si noe, men jeg var ikke ferdig med å fangirle.«ÅH! JEG BRYR MEG IKKE. JEG ER BARE SÅ STOLT AV DERE!» Jeg skviste dem begge i en klem og slo dem i bakhodet «TOK SIN TID!!»
Mike lo nervøst og gned på der jeg slo han. Amalie sto der smilende som en tulling og ble rødere i trynnet enn den lubne bestefaren min når han blir sint.
«Vell...» Mer rakk ikke Amalie å si før en skjærende kråke stemme kuttet sin vei i ørene.
«Lite hyggelig av deg å stikk av når du skulle vis meg rundt»
Nemmen.. Se hva katta dro inn.
Jeg stønnet oppgitt og snudd meg motvillig rundt. Malin sto der med hendene i kryss og var ikke akkurat den største solstrålen her nå.«Jeg hadde bedre ting å gjøre på» Jeg smilte falskt. Mike prøvde å backe unna, men Amalie tok tak i genseren hans og dro han tilbake. Poor puppy.
«Som hva da? Å springe gråtende på badet som vanlig?» Lo hun.
Ugh, så mye jeg vil slå til dette kvinnfolket..«Ikke min feil at den stanken fra parfumen din svei i øyene mine!»
Malin stirret stygt. Jeg la merke til at endel gutter sto vedsiden av og var veldig interessert i det som skjedde nå. Jeg himla med øyene.«Vet du hva, Malin? Jeg har timer å gå til. Hva om at du bare finn deg ei annen jente som faktisk ikke gir faen i deg. Eller, gå til timen som en normal person. Du av alle folk trenger det» Med det sagt, snudd jeg på hælen og gikk bortover mot timen.
«Din Jævla hore!» Jeg stoppet opp. Jeg merket at så og si de fleste jentene rundt oss stoppet opp og stirret stygt på Malin. Huffda Malin.. You just messed up.
Jeg snudde meg sakte og såg på Malin med et smil. Øyene hennes var full av hat.Første dag på skolen her og Malin har allerede ødelagt mye for seg selv bare av å rop ut det ordet. En ting er sikkert med skolen her, er at uansett hvor sint jenter er på hverandre, så slut shame de ikke.
Jeg gikk mot Malin med et falskt smil.«Altså.. Bare for at du er sur på meg for at jeg har rett over noe og har fornuft, så betyr det ikke at du kan slut shame meg» Jeg gikk nærmere. «Og, Du må vær en, for å se en» Det siste sa jeg lavt.
«Du din lille..»
Malin strakk ut hånda og svingte hardt mot meg. Bare at slagget aldri traff. Jeg såg sjokkert på Keith som nå plutselig har dukket opp ved siden av meg. Han holdt et stramt tak i hånda til Malin som var noen millimeter unna kinnet mitt.Han stirret hardt ned på Malin som nå såg forskremt ut. Folk rundt hadde begynt å hviske.
«Hvis du så rører Alex igjen.. Så er jeg ikke redd for å slå ei jente» Glefset han i trynet hennes.
«Det kan jeg bekrefte» Mumlet jeg høyt. Har seriøst mistet tellinga på hvor mange blåmerker den tufsen der har gitt meg. Neste vi vet er at jeg går i smurfeklær og synger the happy song.
Keith ga meg et kjapt stygt blikk.
Ok point taken. I'm backing off now.
Jeg tok et smalt steg tilbake.Keith klemte litt ekstra hardt før han slapp taket med å dytt henne unna. Malin falt bakover og traff en tilfeldig stakkarslig fyr som sto på feil sted på feil tid. De begge traff gulvet med et lite smell.
Folk begynte å trekk seg mer unna.
Jeg kikket fort bak på Amalie og Mike for å se om de enda var der. Nå var det Mike sin tur å dra bort en stykk fangirling Amalie som jeg fant ut shipper meg og Keith ekstremt mye.
Tsk why him of all the people tho-..Hah! Ta den!
Du aner ikke hvor godt det der var! Jeg kan endelig rest in piece now.
Jeg snudd meg mot Keith.
En ting igjen som igjenstår å gjøre.. søren assa..«Eh.. takkforhjelpen» hvisket jeg lavt og raskt.
Phew done with it.«Hæ??» Keith sto der, forvirret.
Er du seriøs-«Jeg sa.. takk for hjelpen» Hostet jeg.
Han sto der enda mer forvirret.
Nei vettu hva-«Jeg sa.. TAKK FOR HJELPEN DIN TUNGHØRTE BANAN» Nærmest ropt jeg ut. Oops..
«Faen! Innestemme, kvinne!» Han stønnet og holdt seg til ørene. Snakk om å vær overdramatisk.
«Ikke min feil at du er tunghørt.. Uansett, det er 10 minutter til timen begynner så adios!»
Jeg snudd på hælen.«Ah ah ah, vent nå du, lille venn»
Jeg følt et grep i genserkragen i nakken som dro meg tilbake.«Åh kom igjen! Hva vil du ha ifra meg? Blod? Penger? Blomstrer? Bare vær glad du fikk et takk! Det er et skjeldent ord du hører fra meg!» Jeg lent meg irritert til veggen. Et ondt smil spredt seg på han.
Han tok et skritt nærmere, FARLIG NÆRME. Han sto så og si helt intil meg.SYSTEM ERROR!!
Han lente armen si på veggen ved siden av hodet mitt og strøk fingeren sin svakt og sakte på leppene mine og ned til haka med den andre hånda. Ble det plutselig veldig varmt her nå??
«Hva med en liten runde i senga?» Hvisket han lavt med et uskyldig smil. Jeg kjente kinnene mine kokke opp.«ER du helt gal?!» Fikk jeg stammet fram til slutt. Keith braste ut av latter og trakk seg unna. Jeg pustet lettet ut.
«Din idiot!! Ikke skrem meg sånn!» jeg fyrte på med meningsløse slag på han, noe som fikk han til å le mer.
«Skremt du liksom. Etter den rødmen å dømme, så ser det ikke ut som du har noe imot det» han blunket.
I-«Kjeften din!!» Glefset jeg.
«Er du fornøyd nå? Kan jeg gå til timen nå?»«Nei, vi er ikke ferdige»
Oh come on!«Jason og Harry har innkallet til krisemøte» Han ble plutselig veldig seriøs i blikket igjen.
Noen send denne guttungen til psykolog og hjelp han å få kontroll på humørstigningene!
Gee.«Ikke søren! Jeg har time om noen minutter!» argumentert jeg.
«Okei then» Han heiste på skuldrene og med en rask bevegelse, hadde han bøyd seg ned og tatt et stramt grep rundt knærne mine og kastet meg over skulderen.
«Hva- SLIPP MEG NED DIN FORBANNA DRUE!» Jeg slo løs på ryggen hans. Skuldrene ristet i tegn til latter.
«Ja ska nok slipp deg ned.. Snart»
Og med det, gikk han bortover gangen, storfornøyd med meg på skuldrene som var mindre fornøyd..🌹🐢🌹
Hvem shipper dere mest?
Keith x Alexa
Eller
Ethan x Alexa#Kalex vs #Etxa
YOU ARE READING
The Sad One Meets the Bad one
Romance⚠️OBS!: inneholder sterke ord og sterke scener som kan vær triggerende ============================ Alexandra er 16 år gammel og flytter til LA fra Norge etter en rekke ubehagelige opplevelser i håp om å start med nye ark. Der møter hun nye folk, me...