Hva var det Jason mente med at jeg skulle passe meg?..
For øyeblikket gikk jeg fram og tilbake på badet og bare grublet. Jeg hadde akkurat tatt meg en dusj og med det talentet jeg har, klart jeg å glemme klærne mine på rommet, så nå har jeg bare et håndkle rundt meg.
Men jeg klarer ikke å slutt å bekymre meg for det han Jason sa!!
Hva kommer til å skje og når??Kommer de til å torturere meg med å brenn ned all isen?? Det der kommer til å bli min død hvis det skjer..
Apropos mat...
Magen slutter ikke å rumle!Shhh bby, you'll get food soon.
Jeg gned på magen.Jeg orker ikke å gå den hele veien til rommet for å ta på meg klær, jeg er jo trosalt hjemme alene.
Mamma og pappa er på middag med jobben og broderen stakk en tur ut med venner.
Klokken begynner å nærme seg 11 på kvelden.
Håper bare de er hjemme før midnatt.Men siden jeg er hjemme alene... så kommer jeg ikke til å gjøre dette på den normale måten.
«I AIN'T GONNA BE COOKING ALL DAAAAY, I AIN'T YOUR MAMA!!" Sang jeg på full hals og danset meg nedover mot kjøkkenet. Holdt selvfølgelig håndkleet oppe, selv om jeg er alene hjemme så betyr det ikke jeg danser naken rundt omkring.
«BOOOII I AIN'T YOUR MAAMAA!!»
Jeg åpnet fryseren og tok ut en boks med Ben&Jerry.*KLIKK*
Et sterkt lys som varte i bare noen sekund lyste opp kjøkkenet med et følge av et klikke lyd.
Jeg satt ut i et hyl og hoppet bakover. Mistet nesten håndkleet.«shit!»
Sa en svak stemme utenfor vinduet og busken rett utenfor vinduet begynt å bevege seg kraftig.
Pulsen og pusten var i hundre. Jeg var helt stiv av skrekk.Det var først etter busken ble stille at jeg fikk til å bevege meg igjen. Jeg skyndte meg bort til vinduet og åpnet det på fult for å se etter en person.
Hva faen var det?
*Piip piip*
Jeg skvatt en meter i været av lyden av telefonen min som pep inn en melding.
Med skjelvende hender tok jeg opp telefonen for å se hvem det var ifra.
Det var et vedlegg ifra skult nummer.Jeg fikk helt sjokk da jeg såg hva det var. Det var et bilde... av meg.... på kjøkkenet i håndkleet.... tatt utenfor vinduet..
Jeg kjente jeg ble kvalm og svimmel.
Hvem faen gjør noe sånt??
Men da inså det..Ikke vær dum, Alex..
En fyr som gjerne vil ødelegge deg og alt?..
En fyr med bokstaven K i begynnelsen..Snakker om sola-..
Det peip inn en ny melding ifra det skulte nummeret, men denne gangen var det en tekstmelding.- Med mindre du vil at alle på skolen skal se deg i håndkleet, så møt meg i parken imorra klokken 18.00 presis!
Hvis ikke du vil at alle får det bildet da.
-KeithDet eneste jeg kunne føle nå var frykt og kvalme.
Jeg klarer så vidt å tenke klart.Bare pust, Alexa..
pust..Jeg skvatt igjen da en ny melding poppet fram.
- Glemte en viktig detalj.
Hvis du sier dette til noen!
Så sender jeg ikke bare bildet til skolen,
Men også til din kjære, gamle venninne Malin og alle på den Norske skolen din.
-KJeg såg skremt på telefonen.
Hvordan i helvete fant han ut om Malin eller den gamle skolen min?!!!
Dette her er ille. KJEMPE ille!!Hvis jeg ikke møter opp imorra, ender han bokstavelig talt livet mitt psykisk..
og om jeg møter han imorra, så kanskje han ender livet mitt fysisk....Jeg er så godt som død...
========
Hvis dere ikke husker hvem Malin var, så sjekk kapitel 8.
Malin var barndoms venninna til Alex før hun ødela livet hennes.🌹🐢🌹
YOU ARE READING
The Sad One Meets the Bad one
Romance⚠️OBS!: inneholder sterke ord og sterke scener som kan vær triggerende ============================ Alexandra er 16 år gammel og flytter til LA fra Norge etter en rekke ubehagelige opplevelser i håp om å start med nye ark. Der møter hun nye folk, me...