Herregud, skjerp deg Alex!
Jeg tok papir med litt vann på i ansiktet også kikket opp i speilet.
«Jeg kan ikke gjemme meg for alltid på badet..»
Jeg sukket og ga et siste blikk i speilet før jeg gikk ut tilbake til Malin og dem.Hun satt ved bordet vårt og flirte som en eller annen tulling, ble litt nysgjerrig over hva som er så morsomt.
Kanskje Jason er i gang med flørtingen?«Hatt det gøy på badet?»
Harry ga meg et skjevt smil.«Jaja. Skikkelig gøy å hør på en gammel dame tisse vedsiden av» jeg ga han et sarkastisk smil og satt meg ned på stolen.
«Så, Alexa, Hvordan går det med deg?» Smilt hun. Kossen kan den kjerringa smil som om ingenting har skjedd??
«Det går vell fint. Det er en fin by-«
Jason avbrøt meg.
«Med alle de festene som skjer. Herregud du skulle ha sett Alex på fest! Hun er helt konge!» han ga Malin et flørtete blikk.
Jeg reiste øyenbrynet mot han. Ærlig talt, hvordan klarer guttene å lyve som om det var sant??«Virkelig? På gammel skolen så var du alltid hos degselv» Malin ga meg et falskt smil.
«Jeg ville helst unngå alt det dramaet som foregikk i klassene» jeg igjen-sendte det falske smilet.
«om du sier det så...... hør her Alexa, jeg vet jeg ikke har vært den snilleste mot deg.. og det beklage jeg for, men siden du har en ny start og jeg har en ny start, skal vi prøv igjen?» hun såg veldig ukomfortabelt ut der hun satt og sa alt det der.
Spør hun meg sånn serr om å tilgi henne??
Etter alt hun har gjort??
La meg tenke på det.. ehh, nei.«Nei» svart jeg fort og enkelt.
Utrykket hennes gikk ifra søt og snill, til overrasket og frekk. Der var Malin..«Ehh nei??» spurt hun med et øyenbryn heiset opp.
Jason ga meg et truende blikk og Harry, vell, han såg bare på oss som om han ville se en catfight.«Nei, ja. Tror du virkelig at jeg tilgir alt du har gjort?! Du er helt syk i hauet om du tror du kan gjør noe sånt også bare lat som ingenting et år senere.
Ikke prøv å spill uskyldig her eller si det ikke er sant, for da er du jævla dom. Nei vent, du er ikke dum.. du er bare Deg selv» jeg reiste meg fort opp av stolen slik at den føyk bakover. Jason og Harry såg overrasket ut, Malin såg jvla sur ut.
Jeg ga henne et siste falskt smil før jeg gikk ut av cafeen.«ALEX! VENT!!»
Jeg stoppet ikke, bare gikk fortere.
«Vent for faen!! Du ødelegger alt!!»
Ropte Keith etter meg.
Jeg bråstoppet og snudd meg på hælen.«Nei, du ødelegger alt!! Den kjerringa der inne har gjort for mye faenskap som nesten drepte meg!! Jeg kom hit for en ny start men du bringer bare alt sammen tilbake!! Er dette en teit ide for hevn for at jeg er ærlig og står opp mot deg?? Vettu hva, Keith?? Du og Malin passer sammen!» glefset jeg til han. Han sa ingenting, han bare sto der.
Jeg hadde ikke lagt merke til tårene som trillet nedover kinnet mitt, jeg snudd på hælen igjen og gikk fort unna.
Jeg er ferdig med idioter.
========
Var det bra at Alex sto opp mot Malin og Keith?
Eller burde hun ikke ha sakt noe?🌹🐢🌹
YOU ARE READING
The Sad One Meets the Bad one
Romance⚠️OBS!: inneholder sterke ord og sterke scener som kan vær triggerende ============================ Alexandra er 16 år gammel og flytter til LA fra Norge etter en rekke ubehagelige opplevelser i håp om å start med nye ark. Der møter hun nye folk, me...