ohh

20K 269 13
                                    

Bolo to hneď ako vošiel do triedy. Bolo to ako blesk ktorý prebehol celým mojim telom behom sekundy.
Bol vyšší , šál okolo krku  a v ruke plechovka coca coli.Išla som sa postaviť zo stoličky ale vtedy oznámil."Sedte."Mávol rukou a vyzliekol zo seba vetrovku.
Pritom som sledovala jeho svaly ktoré sa na malú chvíľu napli  , ale aj to stačilo ku nezpedným myšlienkam . Dostala som chuť si to s ním rozdať hneď teraz.
Hneď som dostala predstavu o nás dvoch.
Vošla som za ním do kabitu. Potrebovala som si opraviť známku.
Vďaka mojej lenivosti teraz stojím tu a čakám na papier s perom.
"Učila si sa?"Prehovoril na mňa a ja som naňho uprela svoj pohľad. Kútiky sa mi mierne zdvihli do malého úsmevu."Áno ale neviem či si niečo pamätám."Odpovedala som.
Sadla som si.
Podal mi pero a ja som na svojich prstoch aspoň na sekundu cítila jeho dotyk.Na stole už bol papier.
Nadýchla som sa a letmým pohľadom prešla na neho a potom na papier.
Začala som písať. Úplne som sa vžila do tej situácie  v dejinách.
Neuvedomovala som si ani Jeho pohľad ,ktorý ma prepaľoval skrz na skrz. Asi po pól hodine  si mala už obe strany z papiera zapísane.
"Pán učiteľ."Povedala som a zdvihla hlavu. Predomnou sedel on a moje oči sa na chvíľu stretli s jeho."Mám to."
Zobral papier a začal čítať. Hlavu si podopieral rukou a malými chvíľkami pozrel na mňa ale hneď opäť skončil očami na papieri. Bola som ticho a nervózna.
Po pár minútach  položil papier.
"Je to lepšie než som čakal , Dominika."
Usmiala som sa  a začala si obliekať vetrovku."Kam ideš?"
Venovala som mu nechápavý pohľad.
"Ešte sme neskončili"Vtedy si začal vyzliekať mikinu.
Nechápavo som ho sledovala ale svojim spôsobom to bolo aj vzrušujúce.
Prišiel ku mne a mikinu odhodil niekam za stôl.
Bola som v úžase a nevedela čo robiť.
"Pán učiteľ"Povedala som a vtedy ma nadvihol a posadil na stôl.
Priložil palec na moje úzke pery.Bilo mi srdce ale ku podivu som sa nebránila. Tešila som sa.
"Nerád by som ti dal 5 ,Dominika."

Zarazila som sa."Ale Pán učiteľ. Napísala som všetko čo viem."Obránila som sa.
Prirazil si ma bližšie k sebe.
Spojil naše pery a mne to vyrazilo dych. Nemohla som dýcháť a moje srdce vynechávalo udery jak sa len dalo.
Hoci som nechcela ,malý tichučký vzdych sa mi predral cez pery.
Jeho pery boli jemne a chutili  za jahodami.
V bozkávaní pokračoval.

Vytrhla som sa zo svojej predstavy a otočila ku kamarátkam.
"Dievčatá ja som sa zamilovala."Povedala som a obe sa začali smiať. Často som nanich vyskočila s blbosťou ale túto som myslela vážne.

"Keď on je tak sexy.."Zasnívane som sa naňho zapozerala.
A tak začal príbeh o nás..

Ohh...Where stories live. Discover now