🅾PROLOG ¤ Parfüm🅾

159K 1.9K 619
                                    

DİPNOT: Bu kitaptaki kişi ve olaylar tamamen hayal ürünüdür. Gerçek kişi ve kurumlarla ilgisi yoktur!

TÜM HAKLARI SAKLI OLUP, YAZARA AİTTİR! (Ç)ALINMASI DURUMUNDA KİŞİNİN HAKKINDA HUKUKİ İŞLEM BAŞLATILACAKTIR! Bilginize.©

🔥

Her şeyin başlangıcı doğduğu zamandı. Kundakta bir bebekken ölüme terk edilmesiyle başladı. Ona babalık yapan adam için tutmayan bacaklarını değil en önemli organını kaybetti. 'Kalbini...'

Bu ton cehennemin bilinmeyen tonu:
'ATEŞİN BİLİNMEZ TONU.'

Gücü, zenginliği, yakışıklılığıyla saygı duyulan usta bir siyasetçiydi adam. Duhan Arslan KILIÇHAN'ın siyasetine adımlayan kadın ine geçiş yaptı.

Cennet cehaletle ortak,
Cehennem bilgeliğin gücü...

"Aşk tapılan kutsal yemin...
Ölüme susayan çaresizlik...
Sona doğru verilen bir söz."

Dördüncü adımı bekleyen bir adam, aşık olduğu kadını kusurlarıyla kabullenen bir varis o.

Dolanmış vücutlar şehvetle bütünleşmiş. Kalkık burunlar birbirine değmiş.

"Benim kirli aklımda yaşayamazsın."

"Benim temiz vücuduma sığınabilirsin ama şunu unutma: Ben sıcaklığında kaybolduğum bedeni, yüreğime tutsak ederim!"

···

HİÇBİR ŞEY GÖRÜNDÜĞÜ GİBİ DEĞİL!

DAHA ÖNCE OKUMADIĞINIZ SATIRLARI OKUMAYA VAR MISIN?

CESARETİN VARSA KALEMİME YAKIŞAN BİR OKURSUN.

HAYDİ SEN DE ARAMIZA KATIL!

SANA SÖZ VERİYORUM KARAKTERLERİME AŞIK OLACAKSIN!








YALGIN SERİSİ💢🔻1|Ateşin Bilinmez Tonu 'The Unknown Tone Of Fire'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

YALGIN SERİSİ💢🔻
1|Ateşin Bilinmez Tonu 'The Unknown Tone Of Fire'

2| Ateşin Bilinmez Ruhu 'The Unknown Spirit Of Fire'

2020, morphensus©


İnstagram: g.ucman_

Ateşin Bilinmez Tonu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin