"Benim uğruma kimlerin ölüm emrini verdin Arslan?" Etrafa savrulan kül tozları masanın üstünde yaktığım boşanma kağıdından eser bırakmadı. Kalem zippo çakmağın ateşiyle yanmış, kağıt toz olmuştu. "Sen," suçlayıp yolun sonunu anlattım. "Bir cana kıydığımı bildiğini söylüyorsun!" Şakaklarımda gezdirdiği dudakları göz pınarımda durdu. Kükürt kokusu burnuma doluştuğunda gelinen noktaya çektim, enginlerimizi. "Olmayacak birinin eline delil sunup bizi bu hale getirdin."
"Kim o, KİM?!" Söylemiyordu sır gibi saklıyordu kimin onu tehdit ettiğini. "Biri seni tehdit mi ediyor?" Kapı ve onun arasında sıkışmış bedenimi kendisini ittiğimde kurtardım. "Niçin saklıyorsun Arslan?" İçki kokan nefesini havaya üfleyip geri çekildi. "Neden susuyorsun be adam! Konuşsana, KONUŞ!"
Bir şey demeden yatağa attı bedenini. Kolunu gözlerine siper etti, dudaklarındaki tat benimkilerle aynıydı. "Hatamın vebalini üstlenme!" Hışımla yanına uzanarak kollarına tutundum. "O gece," dedim fısıltı ile. "Sökülen ciğerime taş bastım. O gece birini öldürdüğümden haberdarken niçin beni engellemedin?" Kolunu yüzünden indirip çenemden tuttu. "Hayat bir yokuş Beria. Çıkarken zorlanmazsın inmesi basit olur. Senin aklın ve iradenin sorumluluğu bende değilken, Soyönder'den istediklerini teklif karşılığı takdim ettim sana. Aklına yatan düşünceni, tek bir geceye açtım. Sen ne yaptın? Burnunun dikine gittin! Benim ben olduğumu bilmeyerek bir geceyi kabul ettin! Nedenini sorma... Doğru cevabı bilirken, aslını bana değil kendine sor!" Yataktan kalkacakken hıçkırığımı işitti. Yüzü acıyla kasıldı, elini yumruk yaptı. "Ağlama!"
"Birini öldürdüm." Elini saçlarıma gömdü. "Bana bak!" Koca yüreklim omuzlarımda taşıdığım yükü kendine nakletti. "Sen kimseyi öldürmedin, susacaksın!"
"Yapamam Arslan! İrem'in cenazesine, okula bile gitmiyorken Atahan'ın yüzüne nasıl bakarım?" Alnımdan öpünce yatıştıra yatıştıra köprücük kemiğime burnunu dokundurdu. "Atahan'da, İrem'de masum değiller."
"Katil de değiller!"
Çehremi avuçlarının arasına alıp akan gözyaşlarımı temizledi. "Seni kaçıran kadını öldürmek istediğini biliyorum. Oraya neden gittiğini, yaralarının derinliğini beni kandırdığın düşüncelerini biliyorken çoğu şeyin üstünü örttüm. Sırf sen iyi ol diye kumar oynadım Beria. Senin üzerine kumar oynadım."
"Benden boşanmayı göze almış mıydın? Bir aydır soğuk davranman, aramıza mesafeler sokman.."
"Uzaklıklar sana engel değil sevgilim. Cemal Süreyya ne demiş mısralarında: 'Öyle büyümüş ki içimizdeki yalnızlık, sevilmeyi beklerken beklemeyi sevmişiz...'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşin Bilinmez Tonu
General Fiction"Sen ateşsin Arslan. Dokundukça yakan, öptükçe yara barındıran... En çok da aşksın. Sen benden başkasına yar, bir başkasının tenine de yara olamazsın..." ~Beria Aytun~ . Suudi Arabistan Kralı Abdulaziz'in kızı Beria Aytun, babası tarafından ölüme t...