Κεφαλαιο 25 *Στεφανος*

3.4K 341 14
                                    

Έχω κάτσει σε μια γωνία και έχω πάρει ένα ποτό και το πίνω σιγα σιγά.Πολυ σιγά όμως αφού δεν πρόκειται να πάρω άλλο.Στο κάτω-κάτω δεν ήρθα για διασκέδαση.

Όταν μου το είπε ο κύριος Αντρεας δεν μπορούσα να πω όχι.Εχει κάποια ηλικία και το να τρέχει στα κλαμπ λογικο είναι να μην είναι για αυτόν.

Έχω καιρό να βγω βράδυ.Απο όταν ήμουν 22 νομίζω.Τοτε που το μόνο που ήθελα ήταν να βγαίνω με τα αγόρια από το καράτε και να πιούμε μέχρι σκασμού.

Πέρασα και εγώ από αυτήν την φάση.Αλλα φενεται σαν να έχουν περάσει πιο πολλά χρόνια από ότι έχουν πραγματικά περάσει.

«Μόνος σου;»λέει μια κοπέλα καθώς πλησιαζει.Φοραγε ένα πολύ στενό τζιν και μια κοντή μπλούζα που φενοταν όλη η κοιλιά της.Ειχε και σκουλαρίκι εκει.

Δεν μιλάω.
Κοιτάω την Μαυριδη που χορεύει με αυτόν τον Ανέστη.Εχει πιει αρκετά και το σώμα της έχει κολλήσει στο δικό του.

«Έλα τώρα!Και εσυ...;»λέει.
«Ορίστε;»λέω.
«Και εσυ αυτήν κοιτάς;»λέει και γυρνάω το κεφάλι μου στα άτομα που είναι στο κλαμπ.Ολοι αυτήν κοιταζανε.Σχεδον όλος ο αντρικος πληθυσμός.

Από την άλλη πως να μην το κάνουν.Με αυτά τα μακριά πόδια της και το μαύρο σουτιέν που φενεται κάτω από το άσπρο αμάνικο πουκάμισο της.

Ναι.Μαυρο πάλι.Λες και το κάνει επίτηδες.

«Φενοσουν πιο σοβαρός από ολους...»λέει.
«Δεν είναι αυτό που νομίζεις»λέω και την κοιταω πάλι.Τωρα έχει ανεβει στο μπαρ και χωρευει.Κραταγε ένα ποτήρι στο ένα χέρι και το άλλο το είχε στον αέρα.

Ξαφνικά οι άντρες μαζεύτηκαν κάτω από τα πόδια της και κοίταζαν πάνω.Μαλλον για να δουν τι κρύβεται κάτω από την κοντή φούστα της.

Μπήκε ένα πιο ανεβαστικό τραγούδι και όλοι οι άντρες σηκωναν τα χέρια ψηλά.Αυτη ήπιε μονορούφι το ποτήρι με ότι είχε μέσα και το έριξε κάτω με δύναμη.

Είχε ιδρώσει πιο πολύ με αποτέλεσμα να φενεται πιο καθαρά τι φοράει από κάτω.

«Βγαλτο!Βγαλτο!Βγαλτο!»φώναζαν όλοι από κάτω.Μαλλον το κατάλαβαν όλοι ότι έχει πιει πολύ.

Προφανως είχε δύσκολη μέρα.Για αυτό και έτρεχε τόσο γρήγορα στο αμάξι πριν.Για αυτό έκλαιγε.Κατι είχε.Δεν ξέρω τι αλλά κάτι είχε.

Και η αλήθεια είναι ότι είμαι λίγο περίεργος.Και συνήθως δεν είμαι.Παντα κοιταω την δουλειά μου και την ζωή μου χωρίς να χώνω την μύτη μου σε υποθέσεις που δεν με αφορούν.Αλλα σήμερα ήθελα να μάθω.Ηθελα να δω τι την στεναχώρησε.

Θα Σε Προσέχω (#1 Σαντα Ροζα)Where stories live. Discover now