«Απαραδεχτο!Παλι τα ίδια Άννα;Πάλι τα ίδια;Δηλαδή όποιον και να βαλω να σε προσέχει αυτό θα γίνεται;»λέει.
Καθομαι και τον ακούω.Εχει τόσα λεπτά που μουρμουραει.
«Αυτό δεν είναι πρέπον για μια κυρία σαν εσένα!»λέει η Λουκια.
Δεν καταλαβαίνω τι κάνει εδώ αυτή.Και τι ανακατεύεται.
«Κυρία;Που την είδες την Κυρία;»λέει ο μπαμπάς μου.Ενταξει αυτό είναι σκληρό ακόμα και για μένα.
«Να μιλήσω τώρα;»τον ρωτάω.
«Να πεις τι;Να δικαιολογηθείς πως;Δεν φτάνει που το σκας από το σπιτι πρωί πρωί,δεν φτάνει που τους είχα βάλει ολους να ψάξουν εσένα παντού!Σε βρίσκω στο σπιτι του Παρη με αυτόν;!»λέει.
«Του μιλησα αλλά θα του ξαναμιλήσω!Δεν με ακούει καθόλου.Ιδιος ο πατέρας του...»λέει η Λουκια.«Ο Παρης δεν φταίει σε τίποτα εντάξει;Αφήστε τον έξω από αυτό!»λέω.
«Και ποιος φταίει Άννα;Πες μου σε παρακαλώ ποιος φταίει;Γιατί κάποιος πρέπει να φταίει που φέρεσαι έτσι;!»λέει.Με κούρασαν.
«Έτσι πως μπαμπά;Έτσι σαν ερωτευμένη;!»λέω.
Τώρα με κοιτάζουν και οι δυο.
«Τι είπες;»λέει ο μπαμπάς μου.
«Ερωτευμένη μπαμπά.Ειμαι ερωτευμένη με τον Στέφανο»λέω.
«Θεε μου»λέει η Λουκια.
«Δεν ξέρεις τι λες Άννα»λέει ο μπαμπάς μου.Βασικα ξέρω.Πρωτη φορά που ξέρω.«Τον αγαπάω μπαμπά...»λέω σιγά.Οντως οι φωνές δεν θα βγάλουν σε τιποτα.Εχει δίκαιο ο Στεφανος.Ισως αν του μιλήσω ήρεμα, καταλάβει.
«Δεν το πειστευω αυτό που ακούω»λέει.
«Αυτό είναι απαραδεχτο!»λέει η Λουκια.
«Λουκια δεν φεύγεις;Έχω να μιλήσω με τον μπαμπά.Οικογενειακα...»λέω μπας και καταλάβει ότι δεν έχει δουλειά εδώ.Βάζει το χέρι στο στομα της.
«Άννα ακούς πως μιλάς;Ακούς τι λες;»
«Ναι μπαμπά ακούω.Λεω ότι τον αγαπάω.Αγαπαω τον Στέφανο»λέω πάλι.
«Όχι δεν τον αγαπάς»
«Ναι τον αγαπάω»«Όπως αγάπησες τον Λευτέρη;»λέει.
Τι;Είπε Λευτέρη;Ξέρει για τον Λευτέρη;
Μα...πως;«Μην με κοιτάς έτσι.Το ξέρω.Φυσικα και το ξέρω»λέει.
«Πως;»λέω.
«Νομίζεις δεν ήξερα ότι ελειπες ώρες με κάποιον;Ήσουν δεκαεννιά Άννα.Απλα ένα κορίτσι»λέει.
«Με παρακολουθούσες;»λέω μην πειστευοντας στα αυτιά μου.Ένα πραγμα είναι να έχω κάποιον που να με πάει όπου θέλω και να με προσέχει και τελείως διαφορετικό να με παρακολουθεί ο μπαμπάς μου.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Θα Σε Προσέχω (#1 Σαντα Ροζα)
Romance*12 βιβλίο •1 της σειράς Σαντα Ροζα• Αυτός ξεκίνησε όλο αυτό σαν μια δουλειά. Αυτή σαν κακομαθημένη δεν ήξερε ότι θα γινει τόσο σημαντικός τόσο γρήγορα. Άννα και Στεφανος. Διαφορετικοί αλλά κατα κάποιο τρόπο συμπληρώνουν ο ένας τον άλλον. Γίνεται α...