«Λυπάμαι»είναι το μόνο που λέω.
Με κοιτάει λες και δεν το περιμενε.Δεν με νοιαζει όμως.
«Άννα μου μα γιατι;Δεν καταλάβαινω.Θα σου έδινα δουλειά μετά την πρακτική.Αφου στο είπα.Θα σε εκανα υπεύθυνη στο τμήμα...»λέει.
Κάποτε θα μου άρεσε.Μονο ότι θα το άκουγα θα μου άρεσε.Αλλα πλέον όχι.Δεν θέλω τίποτα από αυτά.
«Λυπάμαι Μαίρη»ξαναλέω.
«Τα λεφτά είναι το θέμα;Γιατί μπορούμε να αφήσουμε την πρακτική και να ξεκινήσεις κατευθείαν αν είναι για αυτό»λέει.Ακριβώς.Τα λεφτά είναι το θέμα.Απλα όχι έτσι πως νομίζεις.
Παιρνω την τσάντα.
«Ευχαριστώ για την διαφύγη από την πραγματικότητα.Οσο κράτησε δηλαδή.Αλλα με περιμένει.Αργα ή γρήγορα πρέπει να το κάνω.Να ξεκουράσω και τον μπαμπά μου.»λέω.Δεν ξέρω γιατί της τα λέω.Αφου δεν καταλάβαινει.
«Χάρηκα Μαίρη.Ελπιζω να πάει καλά η εταιρία σου.Εισαι καλή...»λέω και φεύγω από το γραφείο της.
Ήρθε ο καιρός.Οσο και να θέλω και να προσπαθώ να το καθυστερώ κάποτε θα γίνει.Ας γίνει από τώρα.Να μάθω πως γίνεται και ο μπαμπάς μου να μην χρειαστεί να δουλεύει τόσο πολύ.
Στο κάτω κάτω είμαι η Άννα Μαυριδη.
Και αυτή είναι η ζωή μου.**************************************
«Δεν σε πειραζει να βλέπω έτσι...»λέει και ξαπλώνει στο κρεβάτι μου.
«Κάνε ότι θες Ανέστη...»λέω και βγάζω τα ρούχα και βάζω το νυχτικό.Πήγε αργά.Και θα ξαπλώσω.Οταν κοιμάμαι είναι η μόνη στιγμή που δεν σκέφτομαι.
«Έχω ανάγκη τα λεφτά.Και έτσι και αλλιώς εμείς οι δυο ποτέ δεν θα άντεχαμε με τον καιρό»
Και εγώ είχα ανάγκη εσένα.Και με πληγωσες όσο κανένας.
Ξαπλώνω και κοιταω το ταβάνι.
Νιώθω νεκρή.Γινεται αυτό;Γίνεται ενώ είμαι ζωντανή να νιώθω έτσι;
Ποτέ δεν το έχω ξανά νιωσει αυτό.Ουτε με τον Λευτέρη τότε.Μεχρι και πως θα ήταν αν εξαφανιζόμουν τελείως σκεφτηκα.Ειδα κάτι χάπια στο μπάνιο και σκεφτηκα ότι αν τα πάρω τουλάχιστον δεν θα νιώθω.Δεν θα πονάω.
Αλλά δεν μπορώ να το κάνω αυτό.Ισως δεν είμαι αρκετά δυνατή.Ισως μετά ξέρω ότι ο μπαμπάς μου δεν θα το αντέξει να χασει και εμένα.
«Θες να βγούμε με τα παιδιά για ποτο;»με ρωτάει.Δεν τον κοιταω.
«Δεν έχω όρεξη»λέω.
YOU ARE READING
Θα Σε Προσέχω (#1 Σαντα Ροζα)
Romance*12 βιβλίο •1 της σειράς Σαντα Ροζα• Αυτός ξεκίνησε όλο αυτό σαν μια δουλειά. Αυτή σαν κακομαθημένη δεν ήξερε ότι θα γινει τόσο σημαντικός τόσο γρήγορα. Άννα και Στεφανος. Διαφορετικοί αλλά κατα κάποιο τρόπο συμπληρώνουν ο ένας τον άλλον. Γίνεται α...