Κεφαλαιο 65* Στεφανος*

2.8K 316 21
                                    

«Παρη το σπιτι σου είναι τέλειο!»φωνάζει η Ξενια.
«Είναι.Το ξέρω...»λέει περηφανος.
«Στέφανε;Πάμε βόλτα στην παραλία;Θέλω να την δω Καλυτερα...»με ρωτάει.
«Αφήνω αυτά μέσα και έρχομαι...»λέω παιρνωντας τα ρούχα της και τα πάω μέσα στο δωμάτιο.

Τα αφήνω κάτω και κοιταω το κρεβάτι.

«Πολύ καλυτερα...»
«Νόμιζα πείναγες...»
«Μα όντως πεινάω»

Κουνάω το κεφάλι να βγουν οι σκέψεις.Ηρθα εδώ για νέα αρχή.Και αυτό θα κάνω.

«Αναμνήσεις να υποθέσω...»λέει ο Παρης πίσω μου και καθομαι στην ακρη του κρεβατιού.
«Θα φύγουν που θα πάνε»λέω.
«Για να το λες...»απαντάει και καθετε διπλα μου.

«Σε ευχαριστώ Παρη.Αληθεια.Το ότι θα μας φιλοξενησεις για λίγο καιρό...τι να πω...το ότι δέχτηκες αμέσως και μας άνοιξες το σπιτι σου....Δεν έχω λόγια.Εισαι φίλος»του λεω.
«Μην το ξαναπείς.Φυσικα.Το σπιτι μου είναι και σπιτι σου.Για όσο καιρό θες»
«Θα πληρωσω»
«Πας καλά;Όχι βέβαια.Μην με εκνευρίζεις.Το είπες και μόνος σου.Ειμαι φίλος.Οι φίλοι δεν περνούν λεφτά από φίλους.Στο κάτω κάτω δεν θα σε άφηνα να πάτε σε ξενοδοχείο.Εχουμε χώρο εδώ»λέει.

Χερομαι που τον γνώρισα.Βγηκε και ένα καλό από όλο αυτό.

Ακούω την Ξενια να μιλάει με κάποιον και άμεσως σηκώνομαι.

«Ηρέμησε.Δεν πρόκειται να σε βρουν εδώ.Δεν θα σκεφτούν ότι θα ερχόσουν σε εμένα.Και αν δεν είχε πάρει τηλεφωνο η Άννα τοτέ δεν θα την έβρισκαν εδώ.Κανεις δεν σκέφτεται στην Σαντα Ροζα»λεει.

Έχει δίκαιο.Πρεπει να ηρεμήσω.Δεν ξέρουν που είμαι.

Πάμε μέσα και βλέπω την Ξενια να μιλάει με δυο άτομα.Οταν γυρνάνε και βλέπω τα πρόσωπα τους βλέπω ποιοι είναι.

«Καλώς τους»λέει ο Παρης.
«Παρουκο!»λέει η Αλεξάνδρα αν θυμάμαι καλά.Ναι.Αλεξανδρα και Μαριος.

«Έχετε γνωρίστει νομίζω έτσι;»λέει.
«Ναι ναι.Τον Στεφανο ναι.Την Ξενια όμως όχι.Και είναι μια γλυκά»λέει εκείνη.Η Ξενια γελαει.

Χερομαι όταν γελάει.

«Η ομορφούλα;»ρωτάει ο Μαριος και η Αλεξάνδρα τον χτυπάει δυνατά στην κοιλιά.
«Μπορείς να μην κάνεις ηληθιες ερωτήσεις.Δεν θυμάσαι;Χώρισαν»λέει πιο σιγά αλλά αρκετά δυνατά να ακούσουμε όλοι.

«Σωστά.Τελοσπαντων.Καλως ήρθατε στην Σαντα Ροζα και επίσημα λοιπόν.Θα σας αρεσει πολύ.»λέει ο Μαριος.
«Εμένα ήδη μαρεσει.Τωρα θα πάμε στην παραλία.Παμε όλοι μαζί;»λέει η Ξενια και με κοιτάει.

Θα Σε Προσέχω (#1 Σαντα Ροζα)Where stories live. Discover now