Κεφαλαιο 72*Αννα*Στεφανος*

3.3K 307 33
                                    

Λιγους μήνες μετά.

Άννα

Τους βλέπω και τους δυο στο καναπέ.Η Ξενια έχει το κεφάλι της στον ώμο του.Αν και η τηλεόραση είναι ανοιχτη κανένας από τους δυο δεν βλέπει.

Χθες.
Ήταν πολύ δύσκολη μέρα.Πολυ.Η πιο δύσκολη για μένα.Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα είναι για αυτους.

Η μαμά τους.Δεν ξύπνησε.Οι γιατροί και εδώ στην Σαντα Ροζα δεν έδωσαν ούτε μια ελπίδα για να ξυπνήσει.Περασαν τέσσερα χρόνια και δεν έχει δώσει καμία ένδειξη.Τιποτα.

Ήταν στεναχωρο.Κλαιγαν και οι δυο από πάνω της όταν ο γιατρός έβγαλε το καλώδιο με το μηχάνημα υποστήριξης.

Η Ξενια ούρλιαζε.Αν και το είχαν διαπίστωσει ότι θα γινόταν αυτό.Τεσσερα χρόνια είναι πολλά.Παλι πονάει.Δεν ξέρω αν θα το άντεχα αν ήμουν στην θέση τους.Δεν νομίζω να είμαι τόσο δυνατή.

Χτυπάει το τηλεφωνο μου και τρεχω στην κουζινα.
«Γεια σου μπαμπά»λέω.

Άργησε αλλά με πήρε.Στην αρχή έβαζε τον Αντρέα και την Αντζέλικα να με παίρνουν.Μετα με έπαιρνε για λίγο απλά να με ρωτησει αν είμαι καλά.Μετα άνοιξε τις κάρτες μου και μετά μου είπε να πάω να τον δω.Τον είδα.Μου είχε λείψει.Πλεον μένει με την Λουκια και αν και δεν την συμπαθώ-ακομα-χερομαι που δεν είναι μόνος του.

Τον βλέπω δυο φορές τον μήνα.Οδηγαω μέχρι εκει και τρώμε παρέα.Ποτε δεν ρώτησε για τον
Στέφανο.Και αυτό με στεναχωρει.Ειναι ο άνθρωπος μου και θα ήθελα να τα πάνε καλά.

Ο Ανεστης αραβωνιαστηκε άλλην.Με μεγάλη περιουσία,πιο μεγάλη από την δίκη μου.Φημες λένε ότι είναι στις Μαλβιδες.Επισης φήμες λένε ότι αυτή έχει πάθει κόλλημα μαζί του και δεν τον αφήνει ούτε λεπτό μόνο.Καημενος Ανεστης.

«Τι κανείς κόρη μου;Πως είσαι;»
«Καλά μπαμπάκα εσυ;Στην δουλειά είσαι;»
«Όχι.Σημερα πήρα ρεπό.Ειμαι με την Λουκια και τρώμε πρωινό στον κήπο.»λέει.

Ο κήπος μου.Διπλα στην πισίνα.
Ωραια αυτά αλλά σαν την θάλασσα της Σαντα Ροζα δεν είναι.

«Ρεπό;Πως και έτσι;»
«Άκουσα την συμβουλή σου...»είναι το μόνο που λέει.

Γελάω γιατί όντως την έχει ακούσει.
Του είπα να βάζει πιο πολλές αρμοδιότητες σε άλλους για να μην κουράζεται τόσο και να μην κάνει τόσα ταξίδια για δουλειά και να κάνει περισοτερα για να ξεκουραστεί.

Είναι Καλυτερα.Παιζει και γκολφ πλέον.

«Χερομαι»απαντάω.

Θα Σε Προσέχω (#1 Σαντα Ροζα)Onde histórias criam vida. Descubra agora