«Σοβαρολογώ Άννα!»λέει.
«Εντάξει μπαμπά»
«Όχι εντάξει!Αυτο που έγινε με τον προηγούμενο δεν θα ξαναγινει!»λέει αυστηρά.Που να ήξερε ότι ο Λάμπρος δεν ήταν ο μόνος...
«Μπαμπά να σου θυμίσω ότι είμαι 23 χρόνων και ότι δεν είμαι μωρό πια!»
«Τότε μην φέρεσαι σαν μωρό.Δεν μπορεί η κόρη του Στεργιου Μαυριδη να κοιμάται με τον προσωπικό!»λέει.
«Καλά»λέω και σηκώνομαι και πάω από πίσω και τον αγκαλιάζω.«Μην μου φωναζεις μπαμπακουλι μου.Εγώ που σαγαπαω»
«Μαγαπας αλλά κάνεις χαζομάρες!Αυτα δεν αρμόζουν...»
«Στην κόρη του Στεργιου Μαυριδη.Ξερω»λέω.Το έχω ακούσει από τριών αυτό το ποίημα.
Η κόρη του Μαυριδη πρέπει να κάνει αυτό,η κόρη του Μαυριδη πρέπει να κάνει εκείνο.Έχω μεγαλώσει σε ένα κόσμο που τα πρέπει είναι αμέτρητα.
«Τα λέω για το καλό σου εντάξει;»
«Τι θα γίνει με το θέμα μου;»
«Το τακτοποίησε ο Αντρεας.Αυριο θα έρθει»
«Ελπίζω να μην μου φέρετε κανένα μεγάλο που να μυριζει η αναπνοή του όπως εκείνος τον γερό τότε»
«Άννα 35 χρόνων δεν τον λες και γερό»
«Μύριζε μπαμπά!»
«Δεν χρειάζεται να τους πλησιάζεις πολύ ξέρεις»Εντάξει με αυτόν δεν έκανα τίποτα.
Δεν ήταν και ωραίος.«Και δεν μαρεσει που πηγαινεις εκει στην εταιρία.Η κόρη του Μαυριδη σε μια κοινή μικρή εταιρία...;»
«Δεν είναι μικρή και μπαμπά μην αρχίζεις.Μου το υποσχέθηκες...»λέω.Μέχρι τα 25 μπορώ να κάνω ότι θέλω.
Εκτός από αυτά που πρέπει να βρίσκομαι δηλαδή,μπορώ να σπουδάσω,να δουλέψω και να κάνω ότι τραβάει η ψυχή μου.«Καταραμένη μέρα εκείνη...»λέει και τον φιλάω στο μάγουλο.
«Είσαι ο καλύτερος μπαμπάς του κόσμου!»λέω και φεύγω από το γραφείο του.Βλέπω τον Αντρέα να μιλάει στο τηλεφωνο.
«ΕΙΣΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ!»φωναζω και γελάει.
Πάω στο δωμάτιο βάζω ένα κολάν και μια μπλούζα,κάνω τα μαλλιά αλογοουρά και κατεβαίνω κάτω,στο γυμναστήριο.
Πρέπει να γυμναστώ καμία ώρα.
Αφού δεν μπορώ να βγω ακόμα.Μετά έχω μάσκες,κομμώτρια,κρέμες.
Ποιος είπε ότι είναι εύκολο να είσαι γυναίκα;
YOU ARE READING
Θα Σε Προσέχω (#1 Σαντα Ροζα)
Romance*12 βιβλίο •1 της σειράς Σαντα Ροζα• Αυτός ξεκίνησε όλο αυτό σαν μια δουλειά. Αυτή σαν κακομαθημένη δεν ήξερε ότι θα γινει τόσο σημαντικός τόσο γρήγορα. Άννα και Στεφανος. Διαφορετικοί αλλά κατα κάποιο τρόπο συμπληρώνουν ο ένας τον άλλον. Γίνεται α...