Καθάρισα τα τζάμια του αυτοκινητου κάτω και περιμένα έξω.
Κοιταω την βίλα.
Ωραια είναι δεν λέω αλλά τι το θες.Αδειο σπιτι.Χωρις φασαρία,χωρίς πολύ κόσμο,χωρίς παιδιά.
Ανθρωποι που δεν ξέρουν ούτε καφέ να βάλουν μονοι τους.Ανθρωποι που δεν έχουν φάει μπέργκερ ποτέ,που δεν ξέρουν τι είναι το ντοκιμαντέρ.
«Πάμε;»ακούω και βλέπω την Μαυριδη.
Ανοίγω την πόρτα και μπαινει μέσα.
Φόραγε πάλι μια κοντή φούστα.
Έχει κόλλημα με τα κοντά μάλλον.Ξεκιναω να οδηγάω.
Από ότι έμαθα κάνει μαθήματα ζωγραφικής,κάτι τέτοιο δηλαδή.Και η αλήθεια είναι δεν της το είχα.Ενώ είμαστε στον δρόμο βλέπω μια κόπελα που φόραγε ένα πολύ κοντό φόρεμα.Και δεν είναι αυτό το περίεργο,αφού με την Μαυριδη κάπως το έχω συνηθίσει.Το θέμα είναι ότι πίσω της ήταν ένας άντρας και είχε σκύψει το κεφάλι του για να δει πολύ πιθανον τι φοράει.
Βλακα.
«Και αυτοί Στέφανε θεωρούνται άντρες...»λέει η Μαυριδη από πίσω μου.Το είδε και αυτή από ότι φενεται.
«Υπάρχουν και τέτοια δυστυχως...»λέω.
«Και τέτοια;Μόνο τέτοια θες να πεις...»λεει.
«Θα διαφωνήσω...»λέω αν και δεν νομίζω να την νοιαζει τι κάνω.«Σταματά λίγο το αμάξι»λέει.
«Τι;Που;»
«Εδώ σταματά λίγο»λέει και κάνω στην ακρη.Βγαινει και περιμένει έξω από την θέση του συνοδηγού.Ανοιγω την πόρτα από μέσα και μπαινει.«Τι κάνετε;»λέω.
«Πάμε»λέει και ξεκιναω.Πρώτη φορά είναι εδώ μπροστά.
Πάντα κάθεται πίσω.«Πάντα είχα περίεργια να μάθω ξέρεις.Τι είναι το πρώτο πραγμα που κοιτάνε οι άντρες πάνω σε μια γυναίκα...»λέει.
Γελάει.
Τι;Περιμενει να της πω τώρα;«Καλυτερα να πάτε πίσω δεσποινης Μαυριδη.Ειναι πιο ασφαλής»λέω.
Βάζει την ζώνη της και γυρνάει το σώμα της προς τα εμένα.
«Φοράω ζώνη.Ειμαι ασφαλής.Για πες τώρα...»λέει.
«Καλυτερα όχι...»
«Έλα.Μην είσαι βαρετός.Πες.Παντα είχα περιεργια...»λέει και κάθεται έτσι να με κοιτάει.Δεν μπορώ να το αποφύγω μάλλον.
«Είναι αρκετά...»λέω τελικά.
«Όπως...;»λέει.
«Πρώτο είναι το χαμόγελο»λέω.
«Έλα τώρα!Σοβαρολογω!»λέει.
YOU ARE READING
Θα Σε Προσέχω (#1 Σαντα Ροζα)
Romance*12 βιβλίο •1 της σειράς Σαντα Ροζα• Αυτός ξεκίνησε όλο αυτό σαν μια δουλειά. Αυτή σαν κακομαθημένη δεν ήξερε ότι θα γινει τόσο σημαντικός τόσο γρήγορα. Άννα και Στεφανος. Διαφορετικοί αλλά κατα κάποιο τρόπο συμπληρώνουν ο ένας τον άλλον. Γίνεται α...