Τον φιλάω στο μάγουλο και πάω να φυγω.
«Άννα;Για που το έβαλες;»
«Θα βγω μπαμπά.Με τα παιδιά.Για Ποτό»λέω.
«Θα είναι και ο Ανεστης εκει;»λέει.
«Ναι»
«Πολύ καλό παιδι.Και από καλή οικογένεια»λεει.«Πλούσια οικογένεια μπαμπά.Οχι καλή.Πλουσια»τον διωρθωνω.
«Θες να πεις κάτι;»
«Εσυ με θες κάτι;Δεν θέλω να αργήσω»λέω.Και το μόνο που δεν θέλω είναι να μιλήσω για τον Ανέστη.
«Θέλω κάτι να σου πω ναι»λέει.
Φενεται προβληματισμένος.
«Τι είναι μπαμπά;»
«Θέλω να σου πω ότι από τότε που χάσαμε την μαμά σου ξέρεις ότι είμαι μόνος...»λέει.
«Ναι το ξέρω.Αφου την αγαπούσες πολύ»λέω.
«Ναι.Την αγαπούσα.Και έχουν περάσει τόσα χρόνια.Και νομίζω ήρθε η ώρα να αλλάξει αυτό.»λέει.Τι;
Εννοει αυτό που νομίζω ότι εννοει;«Να αλλάξει πως;»λέω.
«Κοιτά Άννα εδώ και κάποιους μήνες είμαι με κάποια...»λέει.Όχι όχι όχι δεν μπορεί.
«Μπαμπά τι λες;»
«Κοιτά Άννα...»
«Όχι εσυ κοιτά!Λες ότι αγάπησες την μαμά.Αμα όντως το έκανες δεν θα ήσουν με άλλην τώρα!»λέω.
«Είμαι μόνος τόσο καιρό κόρη μου.Και η μοναξιά με πνιγεί...»Δεν το πειστευω ότι κάνουμε αυτήν την συζήτηση.Ποτε δεν πειστευα ότι θα κάναμε αυτήν την συζήτηση.
Εννοώ οκ ναι είναι φυσιολογικό να θέλει να είναι με κάποια.Αλλα μετά δεν θέλω καμία γυναίκα να μπει έδω μέσα.Να μπει στην ζωή του.Παντα σκεφτόμουν ότι αφού δεν έγινε μέχρι τώρα δεν θα γίνει και ποτέ.
«Είμαι με κάποια και θέλω να την γνωρισεις...»λέει.
«Μπαμπά όχι!Τι λες;Ακούς τι λες;»
«Άννα...»
«Δεν θέλω να την γνωρίσω και δεν θέλω καν να είσαι μαζί της!Χωρισε την!»
«Όχι βέβαια.Αννα ακούς τι λες;Δεν θα την χωρίσω επειδή μου το λες εσυ...»λέει.Πάω να φυγω από εκει όταν κάτι λέει.
«Αυτό θα ήταν κάτι που θα το ήθελε η μαμά σου σίγουρα...»Δεν γυρνάω να τον δω.
«Δεν ξέρεις τι θέλει και τι δεν θέλει η μαμά...»λέω και πάω τρέχοντας,όσο πιο γρήγορα δηλαδή αφού φοραγα 12ποντο τακούνι,και μπαινω στο αμάξι στην θέση του συνοδηγού.Δεν βλέπω κανέναν εδώ.
Θα με Πηγαινε ο Αντρεας σήμερα αφού ο Στεφανος σχόλασε αλλά δεν τον βλέπω,έτσι περναω στην θέση του οδηγού και Χερομαι που βλέπω τα κλειδιά πάνω.Βαζω μπρος και ακούω την πόρτα να ανοίγει και τον Στέφανο να μπαινει μέσα.
YOU ARE READING
Θα Σε Προσέχω (#1 Σαντα Ροζα)
Romance*12 βιβλίο •1 της σειράς Σαντα Ροζα• Αυτός ξεκίνησε όλο αυτό σαν μια δουλειά. Αυτή σαν κακομαθημένη δεν ήξερε ότι θα γινει τόσο σημαντικός τόσο γρήγορα. Άννα και Στεφανος. Διαφορετικοί αλλά κατα κάποιο τρόπο συμπληρώνουν ο ένας τον άλλον. Γίνεται α...