«Και τι άλλο έκανες χθες όταν εφυγα;»λέει.
«Τίποτα ιδιαίτερο...»λέω.Χτυπάει το κινητό μου.
Ελεος και αυτός.
Γυρνάω την οθόνη από την άλλη μεριά.«Τι λέγαμε;»του λέω.
«Μπορείς να το σηκώσεις ξέρεις...»λέει.
«Όχι όχι.Δεν πειραζει.Δεν είναι σημαντικο»λέω.Ούτε σημαντικός.
Χθες όταν ήρθε στο δωμάτιο ο Ανεστης έκανε γλυκές.Οτι του έλειψα και έτσι.Τον έδιωξα όμως.Δεν θέλω να έχω καμία ανάμειξη μαζί του.Καμια.Και ειδικά τώρα που είμαι καλά με τον Στέφανο.Δεν θέλω να το χαλάσω όλο αυτό.Ειναι υπερβολικά πολύ καλό για να το χαλάσω.Το τηλεφωνο ξαναχτυπά.
«Άννα...»λέει.
«Θα βαρεθεί να παιρνει»του λέω.
«Ο Ανεστης είναι έτσι;»λέει.
«Ναι»λέω.
«Τι θέλει;Άλλη δουλειά δεν έχει;»λέει λίγο πιο δυνατά.Δυο πραγματα λατρευω πολύ.Να παιρνώ καινούργια ρούχα και ο ζηλιάρης Στεφανος.
Γελαω.
«Μην με κοιτάς έτσι!»λέει.
«Αφού είσαι γλύκας»
«Όχι δεν ειμαι»
«Είσαι.Ειδικα όταν ζηλεύεις»λέω και παιρναω το χέρι μου γύρω από τον λαιμο του και σηκώνομαι από την θέση μου και καθομαι πάνω του.«Είμαι και εγώ εδώ ετσι;Μην το ξεχνατε»ακουμε μια φωνη και γυρνάμε και οι δυο να τον δούμε.
Καθόταν κάτω στο χαλί με την πλάτη του στο καναπέ και έτρωγε πατατακια.
«Όχι Παρι.Δεν το ξεχνάμε...»του λέω.Τι νόμιζε;Ότι θα βγάλουμε τα μάτια μας μπροστά του;
«Ο Ανεστης είναι βλακας»συμπληρώνει στο άσχετο.
«Συμφωνώ σε αυτό»λέει ο Στεφανος και χαϊδεύει απαλά με το δάχτυλο του το γόνατο μου.«Εγώ δεν τον ξέρω αλλά συμφωνώ και εγώ»λέει η Ξενια στην άλλη μεριά.
«Κολα πέντε γιατί είσαι η πιο γλυκιά εννιαχρονη!»της λέει ο Παρις και σηκώνει τα χέρια ψηλά και η Ξενια χρυπαει το χέρι της στο δικό του.Δεν θα το σχολιάσω αυτό.
Ακούγεται πάλι το τηλεφωνο.
«Ή σήκωσε το ή κλειστό!»φωνάζει ο Στεφανος.
Είχε κοκκινησει λίγο και φενεται νευριασμενος.Τοσο κράτησε η γλυκιά νευριασμενη φάτσα του.
«Καλά!»λέω και παιρνω το κινητό το βάζω στο αθόρυβο και το πετάω πίσω.
«Ευχαριστημένος;»του λεω.Δεν λέει κάτι.Απλα πλησιαζει και μου δίνει ένα πεταχτό φιλί στο στόμα.
Το κανεί συχνά αυτό.Και με τρελενει.
«Ιου!»λέει η Ξενια και ακούγεται το κουδούνι.
YOU ARE READING
Θα Σε Προσέχω (#1 Σαντα Ροζα)
Romance*12 βιβλίο •1 της σειράς Σαντα Ροζα• Αυτός ξεκίνησε όλο αυτό σαν μια δουλειά. Αυτή σαν κακομαθημένη δεν ήξερε ότι θα γινει τόσο σημαντικός τόσο γρήγορα. Άννα και Στεφανος. Διαφορετικοί αλλά κατα κάποιο τρόπο συμπληρώνουν ο ένας τον άλλον. Γίνεται α...