Τα κλείνω πολύ σφιχτά. «Έτσι;»τον ρωτάω.
«Όχι τόσο πολύ.Χαλαρωσε λίγο»λέει και το κανω.Τα κρατάω μπροστά από το κεφάλι μου.
«Καλυτερα»λέει.
«Ωραια.Τωρα;»
«Τώρα χτυπάμε.Δυνατα αλλά όχι πιο δυνατά από όσο μπορείς.Ο καθενας έχει άλλη δύναμη.Βρες την δικιά σου»λέει και παιρνω μια ανάσα και αρχίζω να τον χτυπάω.Μπορώ να το κάνω αυτό.
Πρέπει να το κάνω αυτό.«Βαράς σαν γυναίκα!»φωνάζει από τον καναπέ.Μας την λέει και ολας!
«Πάρι!Ειμαι γυναίκα»λέω και γελάει
Ο Ηλίας διπλα του.«Μην του δίνεις σημασία μωρό μου.Εδω εσυ.Συγκεντρωσου εσυ σε αυτό που κάνουμε»λέει ο Στεφανος απέναντι μου.
«Μα τον ακούς;Αυτά είναι σεξιστικά σχολεια»λέω.
«Πλάκα κάνω Άννα.Τα πας μια χαρά!»φωνάζει.Γυρνάω στον Στέφανο.
Συγκεντρωσου Άννα.
Συγκεντρωσου.Βάζω τα χέρια πάλι όπως πριν.
«Πιο πάνω.Θυμισου ότι....»
«Ότι το κεφάλι πρέπει να προστατεύω πάντα.Ειναι το σημαντικότερο»λέω αφού μου το έχει πει άπειρες φορές και το έχω μάθει σαν ποίημα.Σηκωνω τα χέρια πιο ψηλά.
«ΌΧΙ ΌΧΙ ΌΧΙ ΛΑΘΟΣ!ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΑΘΟΣ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!»φωνάζει ο Παρις.Τι εκανα πάλι;
Αφού πάνω τα έχω;Γυρνάμε να τον δούμε και κοίταζε το τετράδιο της Ξένιας.
«Που είναι το λαθος;»λέει η Ξενια.
«Όλη η διαίρεση.Απο την αρχή...»της λέει.Δεν εννοουσε εμένα.
Στην Ξενια το έλεγε.Πάλι καλά...
Αφήνω τα χέρια να πέσουν.Απογοητευτηκα τώρα.
«Πάμε κάπου άλλου;Εδώ έχει φασαρία.Δεν γίνεται να μου μάθεις τίποτα με τόσο κόσμο...»
«Έλα να κάνουμε ένα διαλλειμα»λέει και με πιάνει από το χέρι και με τραβάει στην κουζινα.Διαλλειμα από τι;Από το διαλλειμα;
Καθομαι εκει και τον βλέπω που ανοίγει το ψυγείο και βγάζει ένα μπουκάλι νερό.Το πολύ μικρό ψυγείο βασικα.Εμεις έχουμε τέσσερα τέτοια.
Παιρνει δυο ποτήρια και βάζει νερό και μου δίνει το ένα.
«Γιατί δεν θες να πάμε σπιτι μου;Έχω γυμναστήριο στο υπόγειο και θα είμαστε πιο ήσυχα»λέω.
«Έλα μου ντε.Γιατι δεν θέλω.Δεν ξέρω.Ισως επειδή άσε με να σκεφτω...»λέει και βάζει το χέρι στο πιγούνι του «μάλλον επειδή είναι ο μπαμπάς σου εκει και θα με αποκεφαλισει;Λέω εγώ τώρα...»λέει.Γελαω.
«Δεν θα σε αποκεφαλισει.Θα βάλλει άλλους να το κάνουν»λέω
«Α!Τι Ωραια...»λέει και πίνω από το νερό.
YOU ARE READING
Θα Σε Προσέχω (#1 Σαντα Ροζα)
Romance*12 βιβλίο •1 της σειράς Σαντα Ροζα• Αυτός ξεκίνησε όλο αυτό σαν μια δουλειά. Αυτή σαν κακομαθημένη δεν ήξερε ότι θα γινει τόσο σημαντικός τόσο γρήγορα. Άννα και Στεφανος. Διαφορετικοί αλλά κατα κάποιο τρόπο συμπληρώνουν ο ένας τον άλλον. Γίνεται α...