Κεφαλαιο 36 *Αννα*

3.3K 343 18
                                    

Η επιδειξη πήγε τέλεια.
Πολύ καλά.

Πήρα πολλά συνχαρητηρια αλλά και πάλι δεν το ευχαριστήθηκα.Δεν μπορούσε να μην πάει το ματι μου στον Στέφανο που φυσικά κράταγε απόσταση.

Αλλά στο κάτω-κάτω αυτά είναι μόνο καπρίτσια μιας κακομαθημένης.Τιποτα παραπάνω.Ετσι είπε και έτσι θα γίνει.

Έχω όλο τον κόσμο στα πόδια μου,μπορώ να έχω ότι θελησω στην ζωή μου.Γιατι να κολλήσω μαζί του;Όχι όχι.Αν δεν θέλει αυτός μια εγώ δεν θέλω δέκα.

Καθόμουν στην πισίνα και μαύρισα όταν βλέπω τον Στέφανο να μιλάει με κάποιον.Κοιταω Καλυτερα.Τι κάνει αυτός εδώ;Ας μην ήρθε με την μαμά του.Δεν μπορώ αλλά τέτοια σήμερα.

Πλησιάζουν και οι δυο μιλώντας και γελώντας.

«Σοβαρά;»λέει ο Στεφανος.
«Ναι σου λέω.Και την επόμενη μέρα είχε εξαφανιστεί»λέει ο Παρις και γελανε.

Τι συμβαίνει εδώ;

«Άννα.Γεια»λέει ο Παρις.
«Μην μου πεις ότι είναι εδώ η μαμά σου;»του λέω.
Γελάει.
«Όχι όχι.Μονος ήρθα»λέει και κάθεται στην άλλη ξαπλώστρα και κάνει νόημα στον Στέφανο να κάτσει διπλα του αλλά αυτός με κοιτάει για λίγο αλλά δεν πλησιάζει.Καθεται όρθιος.

«Γνωρίζεστε;»λέω.
«Όχι.Τωρα τον γνώρισα έξω.Δεν το ήξερα ότι είχες φύλακα άγγελο;!»λέει.

«Δεν είναι φύλακας Άγγελος!»
«Δεν είμαι φύλακας Άγγελος»λέμε ταυτόχρονα και κοιτάει μια αυτόν και μια εμένα.

«Οκ...»λέει αμήχανα.
«Τι κανείς εδώ;»του λεω.
«Την άλλη φορά έφυγες γρήγορα και...θεαματικά.Δεν ήθελα να γίνει όλο αυτό»λέει.
«Ας μαζεύες την μάνα σου να μην γινόταν»λέω.
«Δεν μαζεύετε εύκολα ξέρεις...»λέει.Αυτην την απάντηση δεν την περιμενα.
«Για την μάνα σου λέω»
«Το ξέρω...»λέει και γελάει.
«Δεν έχετε καλη σχέση;»ρωτάω.
«Όχι.Βασικα είμαστε τελείως διαφορετικοί.Τελειως.Ας πούμε ότι μοιάζω στον μπαμπά μου...»λέει ο Παρις.
«Που είναι ο μπαμπάς σου;Γιατί χώρισαν;Αν και δεν μου φενεται περίεργο που την χώρισε»λέω.Δεν με νοιαζει αν ακούγομαι κακιά αφού την αντιπαθώ.Ακομα και το όνομα της είναι αηδία.Λουκια.

«Ο γάμος τους κράτησε όσο και η εγκυμοσύνη της μαμάς μου σε εμένα αρα...»λέει.Τι;
«Σοβαρά;»λέει ο Στεφανος.
«Ναι.Ηταν ο γάμος νούμερο 2»λέει ο Παρις.
«Τι εννοείς;Πόσους γάμους έχει κάνει;»λέω.
«Ο μπαμπάς σου θα γίνει ο νούμερο 5»λέει.

Τι;
Έχει παντρευτεί 4 φορές;

«Δεν θα παντρευτούν»λέω.

Το να είναι μαζί είναι ένα πραγμα αλλά το να παντρευτούν δεν θα το ανεχτώ.Ακου τέσσερις γάμους...

«Μην είσαι τόσο σιγουρη.Τελοσπαντων.Δεν ήρθα για αυτό.Ηρθα να ζητήσω συγνώμη για την μαμά μου αφού ξέρω ότι αυτή δεν πρόκειται να το κανει.»λεει.

Σίγουρα είναι γιος της;Δεν μοιάζουν καθόλου.

«Συγνώμη που στο λέω αλλά μάλλον είσαι υιοθετημένος.Δεν γίνεται να είσαι γιος της»λέω σοβαρά.
«Αυτό θα το πάρω σαν κοπλιμέντο»λέει.
«Είναι.Φενεσαι καλός...»λέω.
«Έτσι θέλω να πειστευω.Ισως φταίει ότι έχω απομακρύνθει από όλα.Τα λεφτά,και όλα αυτά τα κοσμικά.Ζω μόνος μου διπλα στην θάλασσα σε ένα πανέμορφο μέρος σε ένα σπιτι όλο δικό μου αρα ναι.Ειμαι καλά.»λέει.
«Τι;Σε βίλα;»λέω.
«Όχι ακριβώς.Ξερεις δεν είμαι πλούσιος.Η μαμά μου είναι επειδή παντρεύεται πλούσιος αλλά εγώ δεν είμαι.Ουτε ο μπαμπάς μου είναι ιδιαιτερα.Μονο το σπιτι είχε και μου το έδωσε»λέει.

Ουαου.
Ενδιαφέρον ιστορία.

Δεν πρόλαβα να ρωτήσω αλλά γιατί βλέπω να ανοίγει η πόρτα και να πλησιαζει ο Ανεστης.

Τι θέλει πάλι;

«Πάρτι βλέπω;Τι γίνεται εδώ;»λέει.
«Ανέστη;Τι κανείς εδώ;»λέω.
«Ήρθα να σε δω.Μου ελειψες»μου λέει.

Ή δεν σου κάθεται καμία...

«Παρις»λέει και του δίνει το χέρι.
«Ανεστης Μερσινης.Ναι ναι του γνωστού Μερσινη»λέει αυτός.Ο Παρις δεν νομίζω να κατάλαβε ποιος είναι.

«Στέλιος είπαμε;»λέει στον Στεφανο.
«Όχι δεν είπαμε Στέλιος»λέει εκείνος κάπως ενοχλημένος.

Γιατί ενοχλήθηκε τώρα;
Τι έπαθε;

«Άννα.Δεν πάμε στο δωμάτιο σου να κάτσουμε μόνοι μας λίγο;»λέει ο Ανεστης.

Τι είπα.Να πηδήξει θέλει.

Και θα έλεγα όχι.Αλλα κοιτάζα τον Στέφανο.Δεν επερνε τα μάτια του από πάνω μου.Με κοιταζε περίεργα.Με θυμό.Και σαν να μου έλεγε να μην πάω.

Κάνω ένα βήμα κοντά στον Ανέστη και αυτόματα κάνει και αυτός ένα κοντά μου.

Αυτό είναι!
Δεν είναι ιδέα μου.
Δεν θέλει να πάω.

Γιατί όμως;
Αφού αυτός με έδιωξε μόνος του;

Τον βλέπω και κουνάει διακριτικά το κεφάλι του πέρα δωθε σαν να μου λέει όχι.

Τι;Σοβαρά τώρα;Θα μου πει τι να κάνω;Μετά από όλα;

Πιάνω το χέρι του Ανεστη.
«Πάμε στο δωμάτιο μου»του λέω και μπαίνουμε μέσα.

Δεν χρειάζεται να γυρίσω.Ξερω ότι με κοιταει.

Κακομαθημένη δεν είμαι;
Ότι γουστάρω κανω!

Θα Σε Προσέχω (#1 Σαντα Ροζα)Where stories live. Discover now