Κεφαλαιο 59 *Στεφανος*

2.6K 310 28
                                    

Ανοίγω την πόρτα και τους βλέπω ολους στο σαλόνι.

«Στέφανε...»λέει η Ξενια και κάθεται στα πόδια  μου.
«Ψυχή μου.Πως πέρασες;Δεν αργήσα;»της λέω.
«Πολύ Ωραια...»λέει.

«Δεν άργησες.Γιατί δεν άργησες;»ρωτάει ο Ηλίας.
«Γιατί έτσι»λέω και δειχνω την Ξενια.

Όταν είπε η Άννα ότι θέλει να το πει στον μπαμπάς της δεν περιμενα να γίνει έτσι.Καλα ούτε να με αγκαλιάσει και να με πει γιο του περιμενα αλλά ουτε έτσι.

Αν ήταν ο Ανεστης στην θέση μου θα τον ρώταγε για ποτέ ο γαμος.Αυτο είναι το μόνο σίγουρο.

«Ο Παρης;»
«Μέσα.Μιλαει με την μαμά του.Τον βρίζει από ότι φενεται»λέει.

Τέλεια.Τα ακούει και αυτός τώρα.

Σηκώνομαι και πάω στην κουζινα που ακούγονται φωνές.Με ακολουθεί ο Ηλίας.

«Μαμά Κοφτω οκ;Πρώτον τι δουλειά εχεις εσυ με την Άννα;»λέει.Εχει κοκκινησει ολόκληρος.

Και η Άννα θα είναι το κέντρο της συζήτησης.Φυσικα.

«Καταρχήν δεν τον ξέρεις για αυτό μην τον βρίζεις!Ο Στεφανος είναι πολύ καλό παιδί και...»λέει και το κοβει.Εχει γυρισμένη την πλάτη του έτσι δεν με έχει δει.

Με βρίσουν.Υπεροχα.

«Θα σταματήσεις να μιλήσω και εγώ ή θα τα λες μόνη σου;Μαμά μπορείς μια φορά να σκεφτείς κάποιον άλλον πέρα από τον εαυτό σου;!»λέει.Γυρναει το κεφάλι και τότε είναι που με βλέπει.Το κουναει πέρα δωθε και Ξεφυσαει.

«Μαμά δεν καταλαβαίνω τι δουλειά εχεις εσυ σε όλο αυτό;Σπιτι μου είναι ότι θέλω το κάνω!Στο όνομα μου είναι!Ωρες ώρες απορώ τι σου βρήκε ο μπαμπάς!Καλα μην κλαις δεν...μαμά κλείνω τώρα εντάξει;!Το ξέρω ότι είμαι ολόιδιος ο μπαμπάς.
ΤΟ.ΛΕΣ.ΚΆΘΕ.ΦΟΡΑ!»φωνάζει και το κλεινει.

Πετάει το τηλεφωνο στον νεροχύτη με δύναμη.

«Ήρθες...»λέει.
«Τα άκουσες ε;Συγνώμη βρε Παρη.Μονο εσυ δεν έφταιγες.Λυπαμαι αλήθεια...»
«Για αυτό;Μην ανχωνεσαι.Συμβαινει συχνά.Ετσι είναι η κυρία Λουκια.Εμαθα τι έγινε.Ολα καλά;»με ρωτάει.

Όλα σκατα βασικά.

«Θα μου πείτε και εμένα τι έγινε γιατί δεν καταλαβαίνω...»λέει ο Ηλίας.
«Ημασταν σπιτι του Παρη και χτύπησε η πόρτα.Ηταν ο μπαμπάς της Αννας.Θυμωσε και την πήρε και μου είπε να μείνω μακριά της»λέω με λίγα λόγια.

Ντρέπομαι.Για κάποιο λόγο ντρέπομαι.Δουλευα σε αυτόν.Με πλήρωνε.Μου έδωσε δουλειά όταν κανείς δεν μου έδινε.Και εγώ ήμουν με την κόρη του πίσω από την πλάτη του.Αυτο δεν είναι και πολύ παντελονατο.Δεν φενεται ωραίο.

Θα Σε Προσέχω (#1 Σαντα Ροζα)Where stories live. Discover now