«Σε παρακαλώ...»του λέω μπας και με λυπηθεί.
«Λυπάμαι δεσποινης Μαυριδη...»λέει απλά.Αν πέσω στα γονατα;
Για τον Στέφανο θα το εκανα.«Λυπάσαι;Ναι καλά!Το απολαμβάνεις και εσυ όσο ο μπαμπάς μου..»λέω.
«Κάνετε λάθος.Εγω τον Στέφανο τον συμπαθούσα.Λυπαμαι που έγιναν όλα έτσι..»λέει ο Σπύρος από την θέση του οδηγού.Πιάνω το κινητό και παιρνω τον μπαμπά.
«Ναι;»
«Πες τώρα στον Σπύρο να με πάει όπου θέλω αλλιώς μα το θεο μπαμπά θα το σκάσω από το σπιτι και δεν θα με ξαναδείς ποτέ!»του λέω κατευθείαν.Μετά από μια μεγάλη παύση ακούω ένα «εντάξει».
Ειπε εντάξει;
Βάζω μεγάφωνο για να ακούσει και ο Σπύρος.
«Τι είπες μπαμπά;»λέω.Μαλλον τα αυτιά μου βουίζουν γιατί αποκλείεται να άκουσα αυτό.«Είπα εντάξει.Πες στον Σπύρο να σε πάει όπου θέλεις»λέει.
Δεν το πειστευω...
«Είσαι ο καλύτερος μπαμπάς του κόσμου το ξέρεις αυτό;»
«Ναι ναι καλά»
«Αλήθεια.Αυτο σημαίνει ότι δεν εχεις προβλήμα με τον Στέφανο;»λέω.Αυτό θα ήταν τέλειο βασικά.
«Δεν είπα αυτό.Πρεπει να κλείσω.Εχω ένα μίτινγκ»λέει και το κλεινει πριν προλάβω να πω κάτι άλλο.
«Άκουσες έτσι;»λέω στον Σπύρο.
«Άκουσα δεσποινης Μαυριδη»
«Και μην με λες έτσι.Αννα να με λες...»λέω και με κοίταζε με απορία.Εντάξει ίσως ακόμα δεν έχει σημφωνησει αλλά θα το κάνει.Και μετά θα μπορεί να έρχεται και ο Στεφανος με την Ξενια εδώ όποτε θέλουν και να τους βλέπω και πιο συχνά.
Χτυπάω παλαμάκια από χαρά.
Όταν φτάνω παιρνω την σακούλα και μπαινω μέσα.Οταν ανοίγει αυτός μπαινω γρήγορα και τον αγκαλιάζω.
«Μου ελειψες...»του λέω αλλά δεν απαντάει.Μπαινει στην κουζινα έτσι τον ακόλουθω.
«Τι κανείς;Μαγειρεύεις;»λέω.
«Ναι»απαντάει ξερα.
«Παρατήρησες κάτι καινούργιο πάνω μου...;»τον ρωτάω.Με κοιτάει από πάνω μέχρι κάτω.
«Όχι»
«Τι όχι βρε μωρό μου;!Τα μαλλιά μου!Τα άνοιξα ένα τόνο.Και πήγα και για ψώνια και σου πήρα και μια μπλούζα.Γαλαζια.Θα σου πάει παρά πολύ...»λέω και την βγάζω από την σακούλα να του την δειξω.Μόλις την είδα είπα αυτή είναι για τον Στέφανο!
«Δεν χρειαζόταν.Εχω μπλούζες...»
«Ναι αλλά όχι αυτήν!»λέω και βλέπω το πρόσωπο του.Καπως είναι σήμερα.
KAMU SEDANG MEMBACA
Θα Σε Προσέχω (#1 Σαντα Ροζα)
Romansa*12 βιβλίο •1 της σειράς Σαντα Ροζα• Αυτός ξεκίνησε όλο αυτό σαν μια δουλειά. Αυτή σαν κακομαθημένη δεν ήξερε ότι θα γινει τόσο σημαντικός τόσο γρήγορα. Άννα και Στεφανος. Διαφορετικοί αλλά κατα κάποιο τρόπο συμπληρώνουν ο ένας τον άλλον. Γίνεται α...