Είναι ένας πόνος.
Ένας πονος που δεν έχω ξανανιώσει ποτέ στην ζωή μου.Σωματικός.
Γιατί τον άλλο πονο τον έχω ζήσει καλά.«Στέφανε;»ακούω και ανοίγω τα μάτια μου σιγά σιγά.
Βλέπω τον Ηλία.Πανω από το κεφάλι μου.Κοιταω γύρω μου αλλά με εποιασε πάλι αυτός ο πόνος στην κοιλιά.Καταπινω αλλά πάλι με εποιασε αυτός ο πόνος.
Είμαι στο νοσοκομείο.
Σωστα.Με μαχαίρωσαν.Τωρα μου έρχονται όλα σιγά σιγά στο μυαλό μου.«Εεεει φιλαράκο.Καλα είσαι;»λέει.
Όχι.Αλλα δεν με νοιαζει αυτό.Δεν με νοιαζω εγώ.
Πάω να σηκωθώ.
«Η Άννα;Που είναι η Αννα;Έπαθε κάτι;»λέω και άμεσως μόλις σηκώθηκα με εποιασε ο πόνος δέκα φορές πιο πολύ.Δεν το ήξερα ότι γινόταν αυτό.Βάζει το χέρι του στο στήθος μου και με σπρωχνει απαλά κάτω.
«Μην.Τι κανείς;Πας καλά;;;»μου λέει.«Η Αννα;Είναι καλα;»λέω παλι.
«Καλά είναι.Εξω είναι.Ηρεμησε»μου λέει.Ευτυχώς Παναγία μου.Ειναι καλα.Θυμαμαι ότι ο άντρας εκείνος πήγε να σηκωθεί από κάτω και να επιτεθεί στην Άννα αλλά την έσπρωξα.Επεσε κάτω αλλά με πέτυχε εμένα.
«Μην ανχωνεσαι.Την έσωσες.Δεν θα χάσεις την δουλειά σου»λέει.
Ποια δουλειά;Το τελευταίο πραγμα είναι αυτό πλέον.
«Δεν....»λέω.Τι να του πω και αυτουνου τώρα...
«Δεν άκουσα.Τι είπες;»λέει.
«Δεν κάνω έτσι για την δουλειά μου Ηλία»λέω ειλικρινά.Έρχεται κοντά μου.
«Νομίζεις δεν το κατάλαβα;Εχε χαρεί που εχεις τα μαύρα σου τα χάλια αλλιώς θα σου έλεγα εγώ...»λέει.
«Το ξέρεις;»λέω.Πως το ξέρει;Αφού δεν του έχω πει τίποτα.Δεν έχω πει σε κανέναν τίποτα.
«Το ξέρω.Την είδα έξω.Ειναι χάλια.Εκλαιγε όταν με πήρε τηλεφωνο...»
«Θα τρομαξε»λέω.Η καημενη.Λογικο.
«Τρομαξε;Χαζός είσαι;Αυτή είπε θα έκανε τα πάντα για σένα.Τι τρομαξε μου λες...;»λέει.
Τι;Θα έκανε τα πάντα για μένα;
«Τι εννοείς;Στο είπε αυτό;»λέω.
«Ναι.Τελοσπαντων.Θα τα πούμε μετά αυτά.Πως είσαι;Πονάς;»με ρωτάει.
«Παρά πολύ»λέω.
«Αχ βρε Στέφανε.Αμαν...»λέει.
«Η Ξενια;»
«Με την Βαλια.Μην ανησυχεις.Ειναι καλά.Της είπε ότι είχες πολύ δουλειά και έπρεπε να πας ένα ταξίδι»λέει.
KAMU SEDANG MEMBACA
Θα Σε Προσέχω (#1 Σαντα Ροζα)
Romansa*12 βιβλίο •1 της σειράς Σαντα Ροζα• Αυτός ξεκίνησε όλο αυτό σαν μια δουλειά. Αυτή σαν κακομαθημένη δεν ήξερε ότι θα γινει τόσο σημαντικός τόσο γρήγορα. Άννα και Στεφανος. Διαφορετικοί αλλά κατα κάποιο τρόπο συμπληρώνουν ο ένας τον άλλον. Γίνεται α...