Κεφαλαιο 45 *Αννα*

3.6K 341 9
                                    

Παιρνω άλλο ένα καρότο και το βάζω στο στόμα μου.

«Δηλαδή ηρέμησαν τα πραγματα έτσι;»λέει η Λουκια στον μπαμπά μου.
«Ναι.Ευτυχως.Δωσαμε την αποζημιώση σε ολους και ηρέμησαν»λέει ο μπαμπάς μου.

Ευτυχώς.

«Πάμε στον κήπο;»λέει ο Παρις διπλα μου.
«Πάμε»λέω.

Δεν έχω όρεξη για τις συζητησεις τους.Κοιταω το κινητό μου.Καμια κληση.

«Πάρι μην αργησεις!Σε λίγο φευγουμε.Και μην κάτσεις πολύ στον ήλιο!»λέει η μαμά του από την τραπεζαρία καθώς περπαταγαμε προς τα έξω.

«Το ξέρει ότι είσαι άντρας;»λέω.Γελαει.
«Το ξέρει τις περισοτερες φορές»λεει.

Πλησιάζουμε στον κήπο και κάθεται κάτω.Δεν παραπονέθηκα.Δεν είπα ότι δεν θέλω να κάτσω έτσι κάτω και ότι θέλω καρέκλα.Απλα έκατσα και εγώ διπλα του.

Βάζω τα χέρια πίσω και σηκωνω το πρόσωπο μου στον ήλιο.Ειναι ωραια σήμερα.

Κοιταω πάλι το κινητό.Τιποτα.
Μάλλον κάτι θα του έτυχε.Σιγουρα ναι.Για αυτό δεν με έχει πάρει.

«Περιμένεις τηλεφώνημα;»λέει ο Παρις.
«Περίπου.Ειπε ότι θα με πάρει αλλά δεν με πήρε»λέω.
«Αν μιλάμε για τον ίδιο,είμαι σίγουρος ότι θα σε πάρει»λέει.

Ξέρει;

«Μην με κοιτάς έτσι.Δεν μου το είπε.Το κατάλαβα.Την άλλη φορά που έφυγες με αυτόν τον Ανέστη...»λέει.Τοσο προφανές είναι;

«Μην πεις τίποτα στον μπαμπά μου οκ;Δεν θα του αρεσει.Και σίγουρα θα ξεκινήσει το κήρυγμα.»τον παρακαλαω.
«Δεν λέω κάτι.Μην ανχωνεσαι.Απλα να.Αν έχει τόσο πρόβλημα ίσως να πρέπει να ζήσεις μόνη σου...»λέει.
«Μόνη;»λέω.
«Ναι.Ετσι θα εχεις την ελευθερία σου.Δεν θα ελενχει την ζωή σου.Θα είναι Καλυτερα.Ακου και εμένα.Το έχω περάσει»
«Ζεις μόνος σου έτσι;»
«Ναι»
«Δεν φοβάσαι;»λέω.

Εντάξει όχι για φαντάσματα και αυτά.Προφανως.Αλλα όταν είσαι τελείως μόνος και έχει πολλη ησυχία κάπως νιώθεις.

«Δεν φοβάμαι να μείνω μόνος.Ετσι βρίσκεις τον εαυτό σου ξέρεις.Απλα εντάξει,κάποιες φορές θέλεις και κάποιον ακόμα.Να συζητάς πριν κοιμηθείς,να πεις Καληνυχτα,να τρώτε μαζί πρωινό,δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεις...»λέει.

Θυμάμαι όταν ήταν εδώ ο Στεφανος.Που τον έβλεπα να τρώει πρωινό και καθόμουν διπλα του,που μιλάμε τις τελευταίες μέρες πριν κοιμηθούμε.

Θα Σε Προσέχω (#1 Σαντα Ροζα)Where stories live. Discover now