Κεφαλαιο 43 *Αννα *

3.3K 346 29
                                    

Βλέπω την Βαλια να πλένει τα πιάτα.Δεν είναι όμως σπιτι της.Πολυ οικιοτητα έχει εδώ.

Φενεται καλή όμως.Οχι σαν τον άλλον.Τον Ηλία.

Όταν πριν ήρθε στην κουζινα να φέρει την πίτσα για την Ξενια ο Στεφανος,έλεγα στο τραπέζι ότι το σπιτι είναι πολύ συμπαθητικό και ο Ηλίας με κοίταξε άγρια και μου την είπε.

Προφανως κάτι έχει μαζί μου.

Αν ήταν άλλος θα του την είχα πει.Ποιος νομίζει ότι είναι;Με ξέρει και από χθες;

Αλλά δεν μιλησα.

Ένιωσα ασχημα βασικά.Ειναι οι μόνοι φίλοι του Στέφανου και ήθελα να με συμπαθήσουν.Οτι και αν είναι όλο αυτό με τον Στέφανο ήθελα να με συμπαθήσουν.Και λέω ότι και αν είναι γιατί δεν ξέρω τι είναι.

«Μαρεσουν τα τακούνια σου»λέει η Βαλια.

Τα κοιταω.Ειναι Ωραια.Τα πήρα χθες.Ελπιζω να άρεσαν στον Στέφανο.

«Ευχαριστώ»λέω.
«Πως μπορείς και περπατάς με αυτά;Εγώ δεν το έχω καθόλου...»
«Τα έχω συνηθίσει»λέω και κοιταω τα δικά της παππουτσια.Αθλητικα.Ισως δεν έπρεπε να ντυθώ τόσο υπερβολικά.Ειμαι η μόνη.

«Συγνώμη για τον Ηλία.Δεν είναι έτσι πάντα.Δεν ξέρω τι τον εποιασε»λέει.
«Ξέρω εγώ.Με αντιπαθεί»λέω απλά.
«Όχι όχι.Απλα ο Στέφανος είναι κολλητός του.Σαν αδερφός του και θέλει το καλυτερο για αυτόν»
«Και εγώ δεν είμαι.Μαλιστα...»λέω.
«Δεν είπα αυτό.Οχι!»λέει και με πλησιαζει.

«Άννα ο Στεφανος έχει περάσει δύσκολα.Ακομα περνάει.Ειναι αδερφός μάνα και πατέρας για την Ξενια.Ξερεις τι δύσκολο που είναι;»λέει.

Όχι.Δεν ξέρω βασικά.

«Κουβαλάει ένα μεγάλο βάρος πάνω του.Και προσπαθεί να είναι αισιόδοξος αλλά κάποιες φορές είναι δύσκολο.Ειναι μόνος του,ή Τελοσπαντων ήταν μόνος του.Δεν ξέρω τι γίνεται με εσάς.Αν γίνεται.»λεει.

Ούτε εγώ ξέρω...

«Ο Στεφανος είναι καλό παιδί.Σωστος σε όλα.Απλα δεν θέλει κανέναν να τον στεναχωρήσει.Θελει να είναι ευτυχισμένος»
«Και εγώ αυτό θέλω ξέρεις.Δεν ήρθα εδώ μέσα σε αυτό το σπιτι για να τα κάνω άνω κάτω...»λέω ειλικρινά.

«Και γιατί ήρθες τότε;»ακούω μια φωνη και γυρνάω να δω τον Ηλία στην πόρτα.

Δεν καταλαβαίνω.Τι του έχω κάνει και με κοιτάει έτσι;

«Για τα γενέθλια της Ξένιας»λέω.Η Βαλια τον πλησιαζει και βάζει τα χέρια της στο στήθος του. «Πάμε μέσα πριν μετανιωσεις αυτό που θα της πεις»λέει εκείνη αλλά αυτός σαν να μην την ακούει.

Θα Σε Προσέχω (#1 Σαντα Ροζα)Where stories live. Discover now