Κεφαλαιο 71*Αννα*Στεφανος*

3.2K 304 7
                                    

Άννα


«Αυτό...;»με ρωτάει.
«Κρεβάτι είναι Μάριε!Που λες να πάει;»του λεω.
«Καλά ντε!»λέει και πάνε τα ξηλα πάνω στα υπνοδωμάτια.

«Πολύ αυταρχική είναι»λέει στον Παρη από τις σκάλες.
«Έτσι είναι η Άννα Μαυριδη»λέει.

Γελάω με αυτό.Νομιζα ότι το να αλλάξω επίθετο θα τα άλλαζε όλα.Οτι αυτό έφταιγε.Δεν έφταιγε αυτό.Εφταιγε το ότι έβλεπα λάθος τα πραγματα.Ειμαι αυτή που είμαι και μεγάλωσα έτσι πως μεγάλωσα.Δεν μπορώ να το αλλάξω αυτό.Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να προσπαθήσω να βρω την χαρά σε μικρά και απλά πραγματα.

«Μωρό μου...»λέει καθώς μπαινει.
«Ήρθες...»του λέω και τον αγκαλιάζω.
«Ήρθα και έφερα αυτό που μου ζήτησες»

Βλέπω την πολυθρόνα.
«Και αυτό που σου ζήτησα δεν είναι αυτό που σου ζήτησα...»λέω απλά.
«Τι;Μου είπες την Μπορντό πολυθρόνα»λέει.
«Ναι αλλά αυτό δεν είναι Μπορντό.Αυτο είναι Μαρον»λέω.

Δεν το βλέπει;

«Και η διαφορα;»με ρωτάει.
«Το μπορντο είναι ένα σκουρο κόκκινωπο καφετί χρωμα ενώ το μαρον είναι ένα σκούρο καφετί κόκκινο χρωμα»λέω.
«Μου ακούγεται το ίδιο...»
«Όχι δεν είναι»
«Δηλαδή να το πάω πίσω;»ρωτάει και κουνάω το κεφάλι μου.

Την σηκώνει και πάει έξω ψυθιριζοντας «γυναίκες...».

«Και εγώ Σαγαπω!»του φωνάζω.

Κοιταω το σπιτι.Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι συμβαίνει αυτό.

Αυτό είναι ακριβώς το νέο ξεκίνημα που θα κάνω.Αυτο.Με τον Στέφανο διπλα μου.

Μπορώ να ζητήσω κάτι άλλο;
Όχι βέβαια.

Κοιταω την λίστα.Εχω χαλάσει όλο το μπατζετ που μου έδωσε ο Στεφανος.Ναι.Μου έδωσε μπατζετ.Ουτε εγώ ήξερα ότι υπάρχει αυτό.Μου έδωσε ένα ποσό και μόνο μέχρι αυτό μπορώ να χαλάσω για τα έπιπλα.Βλακεια αλλά εντάξει.Δεν είναι ότι μπορώ να του δωσω και εγώ.Οχι ότι θα τα επερνε αλλά δεν έχω και ολας.Ο μπαμπάς μου μου μπλόκαρε όλες τις κάρτες.Δεν μου μιλάει.

Δεν με νοιαζει για τις κάρτες.Τοσο πολύ δηλαδή.Με νοιαζει ποιο πολύ ο μπαμπάς μου.

Θα πρέπει να βρω αυτό που λέγεται «δουλειά» φαντάζομαι.

Έχω ανοίξει τα παράθυρα όλα και έχει ένα πολύ ωραίο αεράκι σήμερα.

Ασφάλεια.Αυτο είναι που νιώθω εδώ πέρα.Ασφαλεια.Και δεν υπάρχει πιο ωραίο συναίσθημα από αυτό.Ασφαλεια και το να μην εχεις να ασχολειθεις με ψέμματα και μυστικά.

Θα Σε Προσέχω (#1 Σαντα Ροζα)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang