Κεφαλαιο 66 *Αννα*

2.8K 304 29
                                    

Δυο μήνες μετά



«Άννα;Ακόμα εδώ είσαι...;»με ρωτάει ο μπαμπάς μου.
«Ναι μπαμπά...»λέω και αφήνω τα χαρτιά που διάβαζα κάτω.

Πλησιαζει.
«Τι κανείς;»
«Διαβάζω για το μίτινγκ αύριο.Εχω κάποιες ιδέες να πω αλλά θέλω πρώτα να τα μελετήσω καλά.Εσυ Πηγαινε σπιτι.Πηγε αργά μπαμπά.Ειπαμε να δουλεύεις λιγότερο.Δεν είπαμε;»του λέω.
«Καλά φεύγω...»λέει.
«Άντε να ξαπλωσεις.Εγω θα κάτσω άλλο λίγο.»λέω.

Πάει στην πόρτα και γυρνάει να με δει.
«Εχεις αλλάξει...»λέει σιγά.
«Καιρός ήταν.Εχουμε μια εταιρία να διοικήσουμε.Εταιριες.»
«Είσαι καλή σε αυτό...»λέει.

Καλή;Δεν νομίζω.Βαρετο είναι.Αλλα πρέπει να το κάνω.Ειναι οικογενειακή επιχείρηση και πρέπει να την συνεχίσω.Καποιος πρέπει να το κάνει.Και αυτός ο κάποιος είμαι εγώ.

Δεν μαρεσει.Φυσικα και δεν μαρεσει.Δεν έχω ξανακάνει κάτι τόσο βαρετό.Αλλα είναι το μέλλον μου.Ειναι η ζωή μου.

«Αύριο θα φαμε όλοι μαζί.Θα έρθει και η Λουκια με τον Παρη.Και κάλεσα και τον Ανέστη.Εισαι εντάξει με αυτό έτσι;Κάνετε και πολύ παρέα πλέον...»λέει.
«Είμαστε μαζί μπαμπα....Μια χαρά ακούγεται»λέω ψέμματα.

Γυρνώ στα χαρτιά να συνεχίσω αυτό που εκανα.Οταν δουλεύω δεν σκέφτομαι.Και αυτό είναι καλό.

«Ξέρεις Άννα.Θελω κάτι να σου πω.Κατι για τον Στέφανο.Και την επιταγη...»λέει.
«Μπαμπά σε παρακαλω.Δεν θέλω να ακούσω.Εχω δουλειά εντάξει;Πηγαινε στο σπιτι να ξεκουραστείς...»λέω και γυρνάω στα χαρτιά πάλι.

«Καλά.Οπως θες.Καληνυχτα...»λέει και φεύγει.

Ο Στεφανος έχει συνεχίσει την ζωή του στην
Σαντα Ροζα.Ανοιξε μαγαζί.Προχωρησε.Και μπορει εγώ να είμαι ακόμα κολλημένη στο παρελθόν αλλά δεν θα είμαι για πάντα.

Θα προχωρήσω.
Είμαι με τον Ανέστη τώρα και δουλεύω.Ολα παίρνουν τον δρόμο τους.Ολα είναι έτσι πως έπρεπε να είναι.

Και είμαι εντάξει με αυτό.

**************************************

«Άννα....»ακούω και γυρνάω να δω τον Παρη.
«Παρη...»λέω και πλησιάζω να τον αγκαλιάσω.

Έχω καιρό να τον δω.
«Πως εισαι;»ρωτάω.
«Καλά.Καλα.Εσυ;Έχουμε καιρό να τα πούμε.Πως είσαι;Ξέρω ότι είσαι απασχολημένη με την εταιρία.Πλεον»λέει.
«Ναι.Εχω να μάθω πολλά πραγματα ακόμα»
«Σαρεσει;Η δουλειά σου εννοώ...»με ρωτάει.

Θα Σε Προσέχω (#1 Σαντα Ροζα)Where stories live. Discover now