Nyolcadik.

419 19 0
                                    

Visszalépett, és a rettegés egy újabb hulláma csapta meg. Most mi van? Lehet még ennél is rosszabb? Amikor újra a képernyők előtt állt, felvont szemöldökkel pillantott Torinra,


csendesen parancsolva neki, hogy siessen.


Torin az állával a monitorra bökött.


-Úgy látszik, van belőlük még négy. Mindegyik férfi... vagy amazonok. Ők nem voltak ott korábban.


-A fenébe ezzel. -

Maddox a négy új piros foltot


tanulmányozta, mindegyik nagyobb volt, mint az előbbi. Körülvették a kicsit. Igen, a dolgok tényleg lehetnek rosszabbak. - Gondoskodni fogok róluk
- mondta. -

Mindegyikről. - Mégegyszer nekiiramodott, most még gyorsabban, mint az előbb.
A hálószobájába ment, azon belül egyenesen a kis kamrába, miközben elhaladt az ágya mellett, ami az egyetlen bútordarab volt a helyiségben. Valamelyik dührohamában széttörte a szekrényt, a tükröt és a székeket.
Valamikor volt annyira bolond, hogy szobai vízeséssel, növényekkel, keresztekkel rendezze be a szobájat, mindenfélével, ami nyugalmat ébreszt és le csillapítja a feszült idegeket. Ám ez nem hatott, és amikor a démon eluralkodott rajta, néhány perc alatt úgy összetört mindent, hogy nem lehet többé megjavítani. Azóta, Paris szavaival élve, a minimalista berendezést részesítette előnyben.
Ágya is csak azért volt még mindig, mert fémből készült, és Reyesnek szüksége volt valamire, amihez odaláncolhatja, ahogy közeledett az éjfél. Az egyik szomszédos szobában bőséges készletet tartottak matracokból, takarókból, láncokból és fém fejtámlákból. A biztonság kedvéért.
Siess! Gyorsan magára kapott egy fekete pólót és egy pár bakancsot, majd tőröket szíjazott a csuklóira, a bokáira, és a derekára. Pisztolyt nem használt. Ő és Erőszak egy dologban egyetértettek: az ellenségnek úgy kell meghalnia, hogy közel van támadójához, és személyes kontaktusba lépnek egymással.
Ha az qerdőben bármelyik ember Vadásznak vagy Csalinak bozonyul, mostmát semmi sem mentheti meg.

(18+) The Lord'sWhere stories live. Discover now