- Съжалявам за това с Мич! Да споменава хипи периода ми беше-
- Няма проблем, Джоузи! - усмихна се леко и отново ми напомни, колко много харесва луничките ми. Тази реплика вече ми беше любима!
Пръстите му преминаха през косата ми, докато устните ни се свързваха. Езикът му се срещаше с моя, докато ме побутваше към леглото. Хари се засмя срещу мен, принуждавайки ме да се отдръпна, за да разбера какво става.
- Защо се смееш? - свъсих вежди.
- Брат ти се опита да ме убеди, че си лесбийка. - отново се засмя. Може би, ако смехът му не беше толкова заразяващ, щях да се чудя как да му обясня, че до някаква степен е вярно. Но пък всичко това се дължеше на объркания ми ум.
- Аз съм.
Хари продължи да се смее. Не ми вярваше.
- Бях. - поправих се. Този път, вместо да се засмее още по-силно, той млъкна. Все още държеше косата ми между пръстите си и ме гледаше с неговия объркан поглед.
- Нима?
- Да, имах връзка с момиче преди няколко години.
- И тя... По-красива ли беше от мен?
Засмях се леко, след което отново го придърпах към себе си. Езикът му отново навлезе в устата ми. Не възразих, когато побутна пуловера ми, за да го съблече. Трепнах за момент, тъй като в стаята беше студено, но след това отново придърпах Хари плътно до себе си. Започнах да разкопчавам копчетата на ризата му и тъкмо, когато бях готова да я плъзна по ръцете му, той се отдръпна.
- С удоволствие бих те вкарал под одеялото още сега, за да правим секс, но трябва да отида до колата!
- Какво? - попитах объркано. Защо му беше да ходи до колата в единадесет вечерта?
- Ще изчакаш ли минутка? Ще бъда бърз!
Преди да отговоря, Хари вече беше излязъл от стаята оставяйки ме сама. Погледнах през прозореца. Видях го как отвори една от вратите и взе сака си. Дори не си беше направил труда да закопчее ризата си, а навън беше толкова студено!
Погледнах към пуловера и тъкмо, когато бях готова отново да го навлека, за да се стопля, Хари влезе в стаята, оставяйки малкия сак на земята.
- Не харесвам тази тениска! - намръщи се. Какво ѝ имаше на тениската? Бях я откраднала преди около година от гардероба на Мич. Не беше нищо особено, но това, че я бях взела от брат ми я правеше някак специална.
YOU ARE READING
Was It Me (H.S)
RomanceС навършването на пълнолетието си Джоузи Евънс иска единствено да се забавлява и това, както знаем, не е едно от най-умните решения като за начало, особено когато си обграден с проблеми. Не след дълго Джоузи решава да загърби нощния живот и проблем...