Глава 43

694 41 4
                                    

ХАРИ

Първото нещо, което очите ми зърнаха, когато се събудих, бе Джо. Джо беше навсякъде. Нахлуваше в сънищата ми, в ума ми, докато се къпя. Беше в леглото ми, разхождаше се боса из целия ни апартамент и пораждаше в мен неистово желание за любов и щипка страст.

- Така добре ли е? - попита и се обърна с лице към мен. Рядко я виждах с рокля. Шарена рокля с гол гръб, която ме караше все повече да се влюбвам в красотата ѝ.

- Хари?

- Изглеждаш страхотно! - отвърнах, след което хванах ръката ѝ и я придърпах към себе си.

- Сигурен ли си? Мисля, че е прекалено крещяща. Не искам да се набивам на очи.

О, мамка му. Всички щяха да я гледат. Всички онези жадни за плът колумбийци. Със сигурност щяха да я събличат с поглед.
Уверих се в това малко по-късно, докато бяхме в ресторанта. Един мъж на съседната маса не спираше да гледа към нея. Бих се обзаложил, че ако не бях там в онзи момент, той щеше да я заговори. Щеше да ѝ предложи вечеря в скъп ресторант, след това вероятно щеше да предложи и дрогата си.

- Ще ядеш ли това? - посочи Джоузи към чинията ми. Бях си поръчал голяма порция спагети Болонезе, които сега стояха пред мен непокътнати.

- Не. Можеш да ги вземеш. - побутнах чинията към нея. Усмихнах се, когато тя ги взе със светещи от радост очи. Онзи мъж отново привлече вниманието ми с жадния си поглед. Ядеше и я гледаше. Пиеше и я гледаше. Не можеше ли просто да спре да я гледа?

- Добре ли си? - Джоузи ме изкара от мислите ми. Поразмърдах се в стола, след което кимнах.
Чувствах се чудесно, като изключим дразнещия тип, който искаше да я вкара в леглото си.

- Искаш ли да отидем в басейна?

- Да. - отвърнах без да се замислям. Исках да сме навсякъде другаде, само не и тук, където се чувствах заобиколен от хайка вълци готова да нападне.


След като Джо почти облиза чинията, най-накрая тръгнахме. Докато вървяхме се опитвах да скрия колкото се може повече от нея и се зарадвах, когато най-накрая стигнахме до асансьора. За жалост, той беше пълен с хора.
Честно, в този момент ми се искаше да бяхме в някой неизвестен за света хотел, в който няма мазни дебели чичковци с пари.

Was It Me (H.S)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora