На следващия ден Хари беше твърдо против да ходя на работа. Настояваше да свършим всичко в един ден, което ми се струваше невъзможна задача, но ето че се намирахме в кухнята и показвах къде трябваше да сложат чисто новата готварска печка.
Още щом станахме сутринта, когато все още бях сънена, Хари ме заведе, за да изберем печка, на която "аз ще готвя всяка вечер".Почукването на вратата ме изкара от мислите ми. Отворих я леко, колкото да изляза от кухнята. С Хари бяхме решили, че проектите ни ще бъдат изненада един за друг, затова пред дневната бе поставена "изкуствена стена" или по-точно огромно парче плащ, която я скриваше от погледа ми.
- Готова ли си? - попита Хари.
- Да, само трябва-
- Лека вечер! - работниците, който тъкмо излязоха от кухнята прекъснаха разговора ни.
- Лека вечер! - отвърнах и изчаках да излязат, за да отворя вратата на кухнята. И както си знаех, първото нещо, забелязано от очите на Хари бе масичката до прозореца.
- Тук ще пия кафе всяка сутрин, докато чакам курабийките да се опекат. - засмя се, след което прокара пръстите си по плота.
- Толкова е приятно тук!
- Постарах се, но все още мисля, че нещо липсва.
- Храна. Трябва да си поръчаме вечеря! - каза и извади телефона си.
- Мога ли да видя дневната? - попитах, докато Хари ровеше из телефона си.
- Какво искаш да ядем? - отклони въпроса си. - Мога да поръчам пица!
- Хари, искам да видя дневната!
Той въздъхна и ме поведе към всекидневната. Когато плаща падна, пред мен се откри всекидневната в завършения си вид, който беше повече от очарователен. На стената бяха окачени картини, които Хари беше купил на търг преди около месец, а върху камината бяха наредени наши снимки.
- Знам, че едва ли това е представата ти за-
- Идеално е, Хари! - преди да усетя се бях хвърлила върху него, обвила крака около кръста му като коала. - Обичам те!
Думите излязоха от устата ми без да ги обмисля, което предизвика смут и в двама ни. Слязох от Хари и пристъпих назад.
- Извинявай!
Той хвана ръката ми и отново ме придърпа към себе си.
YOU ARE READING
Was It Me (H.S)
RomanceС навършването на пълнолетието си Джоузи Евънс иска единствено да се забавлява и това, както знаем, не е едно от най-умните решения като за начало, особено когато си обграден с проблеми. Не след дълго Джоузи решава да загърби нощния живот и проблем...