Глава 8

1.2K 62 0
                                    

Двата дена на работа минаха изключително бавно, тъй като Найл все още се държеше така грубо с мен, а аз гледах да не се засичам много с Хари в кухнята.

В събота попитах Лиъм до кога държанието на Найл към мен ще е такова, но адекватен отговор не получих. Смотолеви нещо като "Той е чувствителен на тази тема". Не разбрах какво значеше това, но се надявах скоро да спре.

Сега просто седях на дивана с книга в ръка, но отново блуждаех някъде в стрелките на часовника. С нетърпение чаках Хари, но предвид това колко беше часа в момента, надеждата ми бавно умираше. А може би просто е искал да види реакцията ми, когато ме попита дали искам да изляза на среща с него.
Мина още близо час и вече наближаваше десет вечерта, така че просто се преоблякох в една от тениските на брат ми и легнах, за да чета. Миг по-късно на вратата се позвъня.
Когато изтичах, за да я отворя той беше пред мен, облечен в обикновените си черни дънки и бяла тениска, а отгоре с черно палто.

- Извинявам се за закъснението и че не нося цветя, но - спря за момент и ми подаде пуловера, който бях оставила при него, преди няколко дни. - все пак ти нося нещо!

- Благодаря! - усмихнах се леко. - Би ли изчакал за момент?

Хари се също се усмихна, след което разроши косата си кимна одобрително. Опитах се да се облека възможно най-бързо, затова реших да не се поглеждам в огледалото, тъй като знаех, че това което щях да видя нямаше да ми хареса.

Когато излязох от апартамента Хари се беше облегнал на стената и търпеливо ме чакаше.

- Е, харесваш ли Темза? - попита, докато бяхме в асансьора.

- Не знам. - отвърнах, а той ме погледна объркано. - Тоест, никога не съм ходила там.

- Значи не си оттук, щом все още не си посетила Темза!?

- Не, от Уочет съм.

Пътят към реката не беше толкова дълъг, колкото си мислех. Хари караше внимателно, което ми хареса. Повечето мъже, притежаващи спортни коли не караха толкова бавно.

*

- Предполагам, не страдаш от кинетоза!? - погледна ме, докато наливаше от виното, което пихме преди няколко вечери в ресторанта.

Кинетоза? Какво беше това? Щом Хари видя объркания ми поглед поясни, че това всъщност е морска болест или по-просто - неразположение при пътуване.

Was It Me (H.S)Where stories live. Discover now