ХАРИ
- Колко изяде? - попитах, а Джоузи започна да брои на пръстите си. След като установи, че е изяла шест рулца, тя въздъхна и побутна последното към мен. Отхапах половината и ѝ подадох другата част. Не бях особено гладен, тъй като преди около два часа се тъпкахме с всякакви вредни неща, докато лежахме в леглото ѝ.
Насочих погледа си към телевизора, където даваха "Умирай трудно". Може би щях да го гледам, но в този момент друго привлече вниманието ми. Мич, който безсрамно беше вмъкнал ръката си в панталоните на приятелката си. Идеше ми да се засмея с цяло гърло, но успях да се въздържа. Може би щеше да е добре, ако ги оставим за известно време.
- Искаш ли да се махаме оттук? - прошепнах в ухото на Джоузи. Тя отдели очи от екрана и ме погледна.
- Къде ще отидем?
- Можем да отидем на онова "събиране". - предложих. Тя се намръщи леко, но все пак се съгласи. Тъкмо щях да се запозная с приятелите ѝ.
- Ние ще ходим в Кристи. - каза, като стана от мен. Забелязах как изведнъж погледа на Мич се промени. Явно имаше нещо с тези нейни приятели. Исках да разбера какво, но предпочитах сама да ми каже, отколкото да я разпитвам.
- Какво ще правите там? - попита Сара.
- Видяхме се с Ник днес и той ни покани. - отвърна Джоузи.
- Внимавай! - каза Мич, след което тя тръгна към вратата. Последвах я и облякох палтото си. Тъкмо когато щяхме да излезем Мич ме спря.
- Наблюдавай я!
- Какво? - попитах объркано. Джоузи беше достатъчно голяма, за да се грижи сама за себе си и не мисля, че се нуждаеше от бодигард.
- Хората, при които отивате не са особено...чисти. А сестра ми-
- Всичко ще бъде наред! - опитах се да го успокоя. Сега вече разбирах. Той се притесняваше, заради наркотиците и се опитваше да я предпази, за да не повтори грешката си.
- Надявам се!
- Приятен секс! - каза в ухото му и го потупах по рамото преди да изляза. Обърнах се, за да видя реакцията му. Беше безценна. Устата му - леко отворена, а лицето - почервеняло от срам.
- От колко време имат връзка? - попитах, щом влязохме в колата.
- Година и няколко месеца, защо? - отвърна Джоузи.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Was It Me (H.S)
RomanceС навършването на пълнолетието си Джоузи Евънс иска единствено да се забавлява и това, както знаем, не е едно от най-умните решения като за начало, особено когато си обграден с проблеми. Не след дълго Джоузи решава да загърби нощния живот и проблем...