Глава 46

651 39 2
                                    

Усещах устните му навсякъде по гърба си. Размърдах се леко, усмивка се появи на появи на лицето ми. Когато завъртях глава на другата страна, видях топлите му пъстри очи.

- Добро утро, любов!

- Добро утро! - промълвих сънено. Хари продължи да оставя целувки по гърба ми, като разхождаше ръката си навсякъде по мен. Ех, де да можех да се събуждам така всяка сутрин!

- Какво ще правим днес? - събра косата ми в ръката си. Притворих очи от удоволствие, когато пръстите му се заровиха в нея.

- Ще пием.

- Виното от вчера не ти ли стигна?

- Не. - засмях се и се надигнах. Хотелската стая беше пълна кочина и трябваше да се погрижа за това. Мразех кочината, а в момента виждах дрехи и мръсни чинии и чаши навсякъде.

- И какво ще пием? - опита се да ме целуне, но аз сложих ръка на лицето му, отблъсквайки го.

- Джин.

- Джин? - повдигна вежди невярващо. Кимнах в съгласие. Джинът беше един от малкото алкохоли, които пиех без проблем.

- Мисля, че трябва да посетим бара на хотела! Ти как мислиш? - пръстите му се вплетоха в косата ми.

- Ще го обмисля. - усмихнах се, за да го подразня, след което станах и се насочих към банята, колкото и да не исках да се отдалечавам от вълшебните му пръсти. Хари ме последва, но все пак не му позволих да се вмъкне с мен, под душа. Поради тази причина той стоеше зад завесата, докато се миех и не спираше да говори. С времето свикнах да не му обръщам внимание, тъй като често говореше какви ли не глупости.

- Джо?

Когато не му отговорих, той започна да повтаря името ми като мантра.

- Какво? - подадох глава иззад завесата. Хари ми хвърли подигравателна усмивка, след което заговори.

- Искам да те видя с токчета.

- Не. - отвърнах категорично. Това просто нямаше как да стане. Не обичах да ходя с високи обувки, тъй като бяха страшно неудобни и в повечето случаи в магазините нямаше мой размер обувки.

- Защо не?

- Защото така.

Пресегнах се да взема хавлията от закачалката, но Хари ме изпревари.

- Само днес.

Извъртях очи и отново посегнах към хавлията. Той я дръпна към себе си и ме погледна жално.

Was It Me (H.S)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora