Глава 13

1.1K 58 5
                                    

- Ще останеш ли при мен тази вечер? - попита Хари, когато се качихме в колата му. - Мога дори да ти сготвя нещо!

- Наистина? - засмях се леко. Хари не ми изглеждаше като човек, който можеше да готви.

- Готвенето е скритият ми талант! - каза, но изглежда и той не си повярва.

- Нима? - повдигнах вежди.

- Не. - засмя се леко.

Пътят до "кварталът на богатите" не беше особено дълъг, но когато Хари започна да обикаля улиците, този квартал ми се стори доста по-голям от миналия път, когато идвах с Найл.

- Пристигнахме! - извести и паркира колата пред голямата врата на гаража. Колко ли коли имаше вътре?

Къщата изглеждаше доста по-добре, когато не беше препълнена. Хари вкара ключа в ключалката и след секунди пред мен се откри огромната всекидневна, която преди месец, на онзи купон, беше пълна със заспали хора.

- Нямам нищо против да стоиш с ботушите и якето, но не мисля, че ще ти е особено комфортно! - каза Хари, прекъсвайки огледа ми на огромната стая. - И не стой на вратата като неканен гост!

Усетих как бузите ми се зачервиха, затова побързах да се наведа и да събуя обувките си, преди Хари да е забелязал изчервяването ми. Оставих якето си на закачалката и седнах на дивана до него.

- Това е любимото ми! - посочи към телевизора.

Беше пуснал Травел Ченъл и даваха "Търсене на дом по света". Харесвах този канал, но определено това не беше любимото ми предаване. Завиждах на някои хора и колко заможни бяха в сравнение с мен, която едвам намерих апартамент, който да е в рамките на бюджета ми.
В следващия един час седях сгушена в Хари и гледахме глупавото шоу, като си разменяхме по някоя малка целувка. След като и двамата стигнахме до заключението, че ни стига толкова телевизия, Хари предложи да ме разведе из къщата. Показа ми кухнята, която беше огромна и аз веднага се влюбих в нея. Беше обзаведена с махагонови шкафове, а хладилникът ми се стори най-интересен от всички, тъй като приличаше повече на обикновен шкаф. Може би бе поръчков. Всичките стаи бяха доста големи и се учудих, когато се сетих за размерите на неговата. Беше като килер в сравнение с тези, които ми показваше.

- Тук е гостната. - поясни Хари. - Моята стая е в съседство и ако... Ако ти е неудобно... Знам ли, да спиш с мен, тоест при мен-

Was It Me (H.S)Where stories live. Discover now