Глава 16

997 57 0
                                    

Чух входната врата да се отваря и побързах да изтрия мокрите си ръце в кърпата, преди да отида при Мич. Исках да разбера, къде е ходил, тъй като не си вдигаше телефона, а точно сега, в тази ситуация бе напълно възможно да направи някоя глупост.

- Къде беше? - попитах, докато го гледах как събува обувките си.

- Ходих да репетирам с групата. - отвърна без да ме погледне, което ме усъмни. Продължавах да седя там, в очакване да дойде и да ме прегърне, както правеше преди, когато се прибираше отнякъде. Е, не го направи.

- Няма ли да ме прегърнеш?

- Джоузи, не ми е до прегръдки! Изморен съм, така че ще си почина! - каза и тръгна към стаята си.

Побързах да го настигна, за да разбера какво има. Страхувах се да не е направил, същото което и мама. Не исках да тръгва по нейния път!
Спрях го точно преди да влезе, като го хванах за ръката.

- Не беше с групата, нали?

- Бях с тях! 

Въздъхнах. Знаех, че ме лъже! Винаги ме отбягваше, когато криеше нещо, но този път нямаше да оставя нещата така. Не исках да има тайна между нас, не исках да прави същите неща, които и майка ни правеше. Та нали затова е в такова състояние!?

- Мич!

- Спри да си вреш носа навсякъде! - обърна се и извика срещу мен.

Застинах. Не знаех дали бе, заради тона, който ми държеше или заради вида му. Просто стоях там и го гледах, докато очите му омекваха пред мен. Лицето му беше посиняло. Имаше и рана в непосредствена близост до дясното му око, сякаш се бе ударил някъде. Или по-скоро сякаш някой го беше ударил. Преди да се осъзная, Мич вече ме притискаше към гърдите си, докато повтаряше колко съжалява, че ми е повишил тон. Усещах го как трепереше.

Кой му бе причинил това? Отново ли беше свързано с мама?

Стоях там, докато той плачеше и ми се извиняваше. Не знаех какво да кажа или направя. Просто стоях в прегръдката му, без дори да плача. Вече бях изтощена. Изтощена от всичко, от Лондон, от Уочет, но най-изтощена бях от проблемите на майка ми.

- Съжалявам, Джоузи! - повтаряше Мич.

Искаше ми се да го успокоя и да му кажа, че всичко ще бъде наред, както той правеше, искаше ми се да не го пусна, докато не спре, но не можех.

Was It Me (H.S)Kde žijí příběhy. Začni objevovat