ДЖОУЗИ
- Добре ли си? - попитах Хари, когато влязохме в колата. Той запали двигателя и с треперещи ръце хвана кормилото. Надявах се, само аз да си въобразявах, че ръцете му треперят.
- Значи това е Хедър? - попита, като зави към главния път.
- Да.
Той смъмри нещо, но беше прекалено тихо, за да го чуя. Засмях се леко при спомена за миналия път, в който пушех марихуана. Беше на онзи купон. Дали Хари щеше да ме покани на среща, ако онова не се беше случило?
- Правихте ли секс? - Хари прекъсна мислите ми. Какъв беше този въпрос?
- Хари-
- Ще ми отговориш ли? - попита видимо раздразнен. Вместо да завие към моята улица, той продължи само напред към пристанището.
- Изпусна пресечката! - предупредих го и в същия момент се опитах да отклоня темата, но той сякаш не ме чуваше. Отби на отсечката по главния път, след което се обърна към мен.
- Правихте ли секс? - попита отново. Наистина ли ме питаше това? Ревнуваше ли или просто тревата не му е подействала добре?
- Не искам да говорим за това, особено, когато и двамата не сме трезви! - погледнах през прозореца.
- Джоузи! - хвана брадичката и ме завъртя към себе си.
- Да, тоест не беше секс. Тя... - не знаех как да продължа. Не обичах да говоря за Хедър, нито интимните моменти, които споделяхме. Не го бях искала. Не исках това между мен и Хедър, но тогава някакси, под въздействието на онези опиати, то се случи.
- Задоволяваше те с пръсти?
- Да. - отвърнах тихо. Забавната част от марихуаната сякаш отдавна бе изчезнала и сега между нас се беше настанило напрежение. Хари слезе от колата, след което заобиколи и отвори вратата ми.
- Какво ще правим? - попитах, но той не ми отговори. Станах от седалката и излязох, неспокойна за следващите ни действия. През главата ми се минаха какви ли не сценарии, докато студения полъх брулеше бузите ми.
- Може ли да се прибираме? - зададох поредният си въпрос, но Хари отново не ми отговори. Приближи се към мен, след което се озовах притисната между колата и тялото му. Устата му мигновено покри моята, но без отговор от моя страна. Не исках това точно тук, по средата на пътя.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Was It Me (H.S)
RomanceС навършването на пълнолетието си Джоузи Евънс иска единствено да се забавлява и това, както знаем, не е едно от най-умните решения като за начало, особено когато си обграден с проблеми. Не след дълго Джоузи решава да загърби нощния живот и проблем...