- Откъде е? - пръстите му шареха по белега.
- Майка ми се беше прибрала пияна. Бутна една ваза и аз паднах върху стъклата.
Хари се наведе към него. Меките му къдрици погалиха кожата ми и щом устните целунаха белязаното място на гърба ми, топли вълни преминаха през цялото ми тяло.
- Миришеш хубаво! - връхчето на носа му галеше кожат ми.
- Помисли ли относно предложението ми?
- Какво предложение?
- Да живеем заедно.
Съвсем бях забравила за това. Бях прекалено заета да изтрезнявам след "незабравимия" купон и да се паникьосвам.
- Хари, това е...
Той въздъхна и смъмри нещо, което не успях да чуя. През останалото време, което прекарахме в душ кабината не си казахме нищо повече. Личеше си, че Хари беше разочарован от намека ми, но нямаше да ми е никак приятно да се прибирам всяка вечер при него, знаейки за бизнеса на баща му. Не знаех колко дълго още можех да крия тази тайна.
- Слушаш ли ме? - попита Хари, докато се обличах.
- Не. Би ли повторил?
- Мисля да се пробвам като учител.
- О. Това е хубаво! - усмихна се леко и облякох палтото си.
- Да. Предложиха ми работа.
Работа. Той щеше да ходи на работа. Нямах нищо против, но това означаваше, че ще прекараме все по-малко време заедно. Смените ни щяха да се разминават. Дали-
- Джо, добре ли си?
- Да. Просто се замислих. - усмихнах се леко и го последвах към изхода на блока.
Времето навън беше мрачно и студено. Имах чувството, че вятъра щеше да ме отвее, затова влязох в колата по възможно най-бързия начин.
По пътя цареше тишина, която никак не ми харесваше. Може би просто днес ни беше дошло в повече, затова и не си говорехме.- Къде отиваме? - попитах, когато Хари не паркира пред ресторанта, а продължи напред. Той не ми отговори, затова и не си направих труда да питам отново.
Бяхме две пресечки по-надолу от ресторанта, когато спря колата.Последвах го към високата сграда, като притичвах зад него. Той явно бързаше, тъй като дори не забави крачка, когато видя, че тръгвам след него.
BINABASA MO ANG
Was It Me (H.S)
RomanceС навършването на пълнолетието си Джоузи Евънс иска единствено да се забавлява и това, както знаем, не е едно от най-умните решения като за начало, особено когато си обграден с проблеми. Не след дълго Джоузи решава да загърби нощния живот и проблем...