Глава 31

832 57 0
                                    

Превъртах каналите на телевизора с цел да намеря нещо интересно за следващите тридесет минути, в които щях да кисна в дневната си. Нямаше нищо. Дори и готварските предавания по Травъл Ченъл ми бяха омръзнали.
Мелодията от телефона ми се разнесе и аз се пресегнах, за да го взема от масата. Непознат номер. Поколебах се преди да вдигна, но все пак го направих.

- Здравей, аз съм Луи, ако все още ме помниш! - каза гласа от другата страна. Луи, Луи... О, да бяхме се запознали на партито в Хари преди около три месеца. Първата нощ, която прекарах с него.

- О, да! Помня.

- Чудесно. Та, ще идвам, за да взема Лиъм, така че можеш и ти да дойдеш с нас.

Разговорът ми беше прекъснат от звънеца. Кой би ме търсил точно днес? Не познавах съседите си, Хари беше в къщата си. Със сигурност бе Лиъм.

- Да, кога ще-

Звънецът отново прекъсна думите му, което започна да ме ядосва. Насочих се към вратата.

- След десет минути ще съм долу!

- Добре. Мисля, че ще съм готова до тогава.

- Чао, Джоузи!

Затворих телефона и взех връзката с ключовете си. Когато отворих вратата бях неприятно изненадана. Пред мен стоеше Дезмънт Стайлс.

- Здравей, Джолин! - пристъпи напред, от което бях меко казано възмутена. Не го бях канила да влезе!

- Джоузи. - поправих го, докато го следвах към кухнята. Тъкмо бях изчистила пода, а сега някакво жалко подобие на мъж с пари се позволяваше да ходи с обувките си по него.

- Както и да е! Идвам да те предупредя за почивката в Колумбия.

- Аз няма да-

- О, ти вече си част от това, мила ми Джоли!

Отказах се да го поправям. Явно никога нямаше да запомни името ми!
Дезмънт взе една чаша от сушилника и наля вода в нея. И сега забелязах. С Хари бяха пълни противоположности, но имаше едно нещо, което ги свързаше. И двамата се разхождаха в чуждите къщи, сякаш са си у дома. Само че докато Хари внасяше уют и топлина със себе си, Дезмънт правеше всичко толкова отблъскващо...

- Ще се наложи да дойдеш, освен ако не искаш някой да пострада!

Засмях се леко. Кой можеше да пострада? Колкото и лош човек да бе Дезмънт, това просто нямаше да се случи. Не мисля, че беше способен да нарани собствения си син.

Was It Me (H.S)Where stories live. Discover now