Глава 10

1.1K 62 0
                                    

Седях вкъщи и отново бях забила погледа си в книгата, но за пореден  път четях между редовете, а мислите ми бяха някъде другаде. Найл и поведението му бяха заели главната част от мислите ми. Какво му ставаше днес? Защо беше толкова унил?
Взех телефона в ръка и потърсих номера му в контактите. Исках да разбера какво му има и се надявах да не спи, въпреки късния час.

- Да? - чух гласа на Найл, заедно с онзи гаден шум, което ми подсказваше, че е в някой клуб.

- Може ли да поговорим?

- За Хари ли ще говорим? - попита Найл без да ми отговаря. По гласа му можех да разбера, че е пиян.

- Не знам, Найл! Ти искаше да говорим по-рано!

- Добре. Чакам те в Рио! - след тези негови думи връзката прекъсна.

Боже! Сериозно ли беше там? На старото ми работно място, където работеше и Зейн. Вероятно е отишъл при него, тъй като се познават, но все пак тайно се надявах Зейн да не е там.

Отне ми двадесет минути време да стигна до онази ужасна лондонска дупка, тъй като вървях до там. Когато влязох атмосферата беше същата, както преди няколко месеца. Беше препълнено и това ме затрудни, но след около десет минути най-накрая се озовах на бара точно до Найл.

- Искаш ли нещо за пиене? - извика срещу мен, тъй като музиката беше прекалено силна. Преди да успея да отговоря Зейн се появи пред мен с една чаша. Предполагах, че бе уиски, но не исках да опитвам.

- Оказа се, че познаваш приятеля ми, Зейн! - каза Найл. Личеше му, че е пиян, тъй като очите му бяха потъмнели и зачервени.

- Да. Аз работих тук преди. - усмихнах се леко.

- Ще го пиеш ли? - посочи чашата пред мен. Поколебах. Не исках да пия, но ако не го направех, Найл щеше да го вземе.

- Да. - отвърнах и надигнах чашата. Течността предизвика лек пожар в гърлото ми и това не ми хареса. Бях забравила какво е да пиеш твърд алкохол.

Погледнах към Зейн за кратко. Лицето му беше все така безизразно. Никога не успях да разбера дали беше щастлив или тъжен. Винаги беше някак потаен.

- Чукахте се, нали? - замръзнах, когато Найл попита това. Знаех, че говореше за Хари и за онзи купон в къщата му. Искаше ми се да не го бях чула! Дали Зейн му бе казал?

Изпих останалото уиски в чашата си и погледнах колко пари имах в портфейла си, за да си поръчам още една чаша.

Was It Me (H.S)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon