Не си отивай кротко в тъмнината!
Пред здрача да беснее старостта!- Какво правиш навън? - попита Мич, карайки ме да отделя поглед от филма.
- Стоя си. Ти какво правиш навън? - проследих го, докато ме избута леко и седна до мен. Разгъна одялото в ръцете си и ме придърпа, за да ни завие и двамата.
- Какъв филм гледаш?
- Интерстелар.
След това настъпи тишина, която ми позволи да гледам филма си, но не успях да го направя. Щом Мич бе тук, значеше че иска да говорим за нещо. Или просто искаше да ме прибере.
- Ако искаш се прибирай, аз след малко ще вляза! - подканих го, а той ме погледна за кратко, след което се облегна с ръка на масата.
- Говорих с Хари днес. - протегна се, за да спре филма. - Има ли нещо, което да искаш да ми кажеш?
- Явно Хари ти е казал достатъчно, защо да ти го казвам и аз?! - отново пуснах филма, но Мич бутна декоративната вазичка, така че телефона ми да падне.
- Може би, защото съм ти брат и се тревожа за теб. А ти явно имаш проблеми с определени хора и с определени неща!
- Да, Мич. Имам проблеми с умрели хора, както, предполагам, и ти! - не ми се говореше за Хари и това, което се случи в Колумбия. А и кога са намерили време да си говорят?
- Джо - завъртя ме към себе си. - Инатът ти нищо не оправя в момента, осъзнаваш го, нали? Следващия път може да не е просто паник атака или нервна криза или каквото е там!
- Какво ти е казал Хари? - трябваше да разбера каква е неговата версия, тъй като едва ли е споделил това за баща си.
- Достатъчно неща, заради които да се тревожа.
- Няма за какво да се тревожиш! - опитах се да го уверя, но той сякаш не ме послуша.
- А защо имаш синина тук - отдръпна част от косата ми, която закриваше почти отминалата синина от ръката на Дезмънт.
- От падането в банята е.
- Не изглежда прясно и аз не мога да ти повярвам, след това, което ми разказа Хари. Просто искам да го чуя от твоята уста, Джо! Искам да няма тайни!
Въздъхнах и се сгуших в одеялото. Явно нямаше как да се измъкна, макар и хич да не ми беше до разговори сега.
YOU ARE READING
Was It Me (H.S)
RomanceС навършването на пълнолетието си Джоузи Евънс иска единствено да се забавлява и това, както знаем, не е едно от най-умните решения като за начало, особено когато си обграден с проблеми. Не след дълго Джоузи решава да загърби нощния живот и проблем...