현실3현실

2.2K 113 4
                                    

-Így majd így! És így!-mutatta a tánc tanár a lépéseket.

-Ömm... Oké, de szerintem ez nem nagyon illene a dalhoz...-húztam el a számat.

-Ki a tánc tanár?! He!?-nézett rám szúrós tekintettel.
Mostanában bejárok a fiúk tánc tanárukhoz ,hogy tudjak neki segíteni ,ha valamelyik tagnak gondja van a lépéssel. Na, hát leginkább RM-et meg Jint tanítom ,de néha vannak gondok Sugánál vagy V-nél is. Persze a 3 profi táncossal nem szoktam együtt lenni. Csak munkatársként tekintünk egymásra. Nem tudom ,hogy a manager miért vette fel ezt a tánc tanárt aki nem ismeri a Bangtan stílusát. Épp most is egy furcsa lépést mutat amivel a manager nem lenne megelégedve.

-Értem a célzást ,de akkor se lenne így jó!-magyaráztam neki mire hirtelen a hátam mögé nézett. Én megfordultam és gondolhattam volna ,hogy ki áll mögöttem.

-Mi a probléma?-nézett rám kisértően Sejin.

-Az okoskodó tanoncod megint beleszól a munkába amin én keményen dolgoztam!-mutatott rám a tanár. Egy kicsit vonakoztatott, mert rájött, hogy nem beszélhet így a főnökével.

-Igaz ez Lara?-vont kérdőre a manager.

-Én csak segíteni szeretnék a tánc stílusában mert ez nem illik a banda profiljához.-tettem karba a kezem a mellkasom előtt. Nem ismerem Őket régóta, viszont akárki megtudná mondani, hogy ez nem koreográfia nekik.

-Szerintem nem ért hozzá!-puffogott a mellettem lévő férfi, akit most úgy agyoncsapnék.
Nem vagyok az az agresszív típús, sőt azt sem értem a srácok, hogyan bírják ki Őt. Idegesítő...

- Rendben, akkor holnapra gyertek be mind a ketten és mutassátok meg az elképzeléseiteket nekem. Majd én eldöntöm ,hogy melyik a jobb és az marad! Megértettétek?-lett komor az arca Sejinnek.
Én egy nagyot bólintottam és a vetélytársamra néztem.

-Chh... Oké...-válaszolt flegmán a tánc tanár. Végigmért a szemével, mint aki undorodna tőlem. Komolyan nem értem ezt a férfit...

-Akkor holnap reggel 9-kor itt! És ma még folytassátok a gyakorlást a többi tánccal. 2 hét múlva az MV-t kell forgatnunk így sietős lesz a tanulás!-kezdett felmenni benne a pumpa. Végülis megértem. Csúszásban vannak, mindennek meg kell felelnie, különben nem BTS lenne.

-Holnap 9-kor itt!-bólintottam, s egy kedves mosolyt csaltam elő, erre persze megenyhült egy aprót a manager szíve. Már most izgultam mi lesz holnap. Mégcsak pár napja vagyok itt és az egyetlen barátom a sofőröm, az első utálóm pedig egy tánc tanár... Ennek nem fordítva kéne lennie?

-Igen! Lara, légyszíves gyere velem. Beszélnünk kell!-nézett komolyan a szemembe Sejin, e miatt megijedtem, de csak követtem.
-Arra gondoltam ,ha holnap!HA neked lesz jobb a táncot felvennélek a fiúk tánctanárának. Van elég tudásod és megbízok benned ,hiszen eddig is komolyan vetted a segítséget, persze mivel látom ,hogy nem kötődsz egyik taghoz sem így rendben lennénk.-magyarázott nekem teljes komolysággal.

-Ez egy nagyon nagy ajánlat lenne, ezt még meglátjuk! Nagyon köszönöm szépen a bizalmat és ígérem nem élek vissza ezzel!-tettem a jobb kezem a szívemre és próbáltam határozottnak hallatszani.

-Köszönöm ,most elmehetsz 2 perc múlva a srácok is itt lesznek.-nézte a karóráját, majd sarkonfordult és elment.
Mikor nyitottam ki volna a próba terem ajtaját valaki megszólított.

-Szia Lara~!-futott hozzám V.

-Ömm... Sziasztok! Gyertek ma már csak lájtos edzés lesz.-mosolyogtam neki válaszul.

-De azt mondtad múltkor ,hogy ma az új koreot vesszük!-lépett mellé Jin.

-Nem baj srácok! Nektek nem volt elég a mai nap?! Én fáradt vagyok...-szólalt meg Suga.

Is this reality?! (BTS/Jimin ff.) /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now