현실7현실

1.6K 89 13
                                    


Vállam felett hátra néztem az érintés gazdájára aki nem más volt mint Jimin. Amikor észrevette, hogy nézem mintha áram csípte volna meg úgy húzta el a kezét. Megigazítottam a pólóm, s vissza fordultam enni. Mikor végeztünk Jungkook állt fel legelőször így össze szedtem a tányérokat Jinnel majd utána-vagyis Kook után-vittük azokat.

-Kook! Beteszed a tányérokat?-kérdezte az idősebbik.

-Persze!-bólintott, majd átvette.

-Nekem is berakod?-álltam mellé.

-Ömm...Neked szívesen Baby...bár szerintem ez itt elég gyors lenne és nem mindenkire tartozik...-kacsintott egyet kajánul mosolyogva, s a mosogatóba tette a tányérokat és elhagyta a helységet.
Én addig értetlenül álltam ott. Mit értett azon ,hogy...

-Jeon Jungkook! Te perverz állat!-mentem ki utána. Ahogy a nappaliba értem, nevetve állt ott a közepén. Ez nem igazságos! Tényleg nagyon kanos! Hülye fiúk!

-Uhh! Na-nagyot koppant!-nevetett tovább.

-Mi az?-kérdezett nyöszörögve Suga aki a kanapén feküdt. Ismét.

-Lara!-mutatott rám.
-Megkérdezte ,hogy berakom-e nekhi!-fetrengett a földön mire én mérgesen karbatett kezekkel álltam ott. Fejem már szinte pirosan égett. Nem úgy értettem! És ezt Ő maga is jól tudta...
Suga először rám nézett, felhúzva a szemöldökét és Ő is nevetésbe kezdett. A homlokomra csaptam, de otthagytam azt a két epilepsziás fókát.
Úgy döntöttem, hogy úgy logikus, ha én megyek el fürdeni 7 fiú előtt.
Mivel elég volt a mai napból vagyis nem rossz értelemben, hanem elfáradtam, egy jó meleg fürdőt vettem.

-Lara! Lefolytál a lefolyón?-kiabált be Tae.

-Haha nagyon vicces vagy!-kiabáltam ki.

-Oké akkor nem fullattál meg! Csak azért mert már 20 perce bent vagy!-kiabált vissza.

-Nyugi! Mi bajom eshet egy fürdőszobában?!-forgattam meg a szemem, majd kimásztam a kádból. Ez a mi házunk... Ha 20 percig akarom magam áztatni akkor 20 percig fogom és kész!

-Ya! Semmi! Mindegy!-ez volt az utolsó mondata. Hogy ezek még fürödni se hagynak...
Miután kijöttem az ágyamat-vagyis a földet-céloztam meg mivel álmos lettem. Még a telefonomra letöltöttem néhány BTS számot mivel ilyen még nem volt a lejátszási listáim között. Meghallgattam egy keveset. Nagyon tetszett a Sugától az Agust D, szeretem a vad számokat. De imádom a lassúakat és érzelmeseket is így másik kedvencem a Butterfly lett. Le tettem a telefont, miközben zenét hallgattam majd elnyomott az álom.

~*~ Reggel ~*~ [micsoda idő ugrás,mi?]

Arra keltem, hogy valami csikizi az orromat. Miért nem lepődnék meg, ha Jungkook ,,véletlenül'' mellettem feküdne. Kinyitottam a szemem majd megpillantottam Jimint (?!).
Kikerekedett szemekkel ültem fel és meglöktem az illetőt.

-Mi az?-morgott az orra alatt.

-Jimin! Mit keresel mellettem?-ráncoltam össze a szemöldököm.

-Kook halkabban Lara még alszik!-motyogta fejét a párnába temetve.

-Jimin! Lara vagyok! Mit keresel mellettem?!-ismételtem meg a kérdést.
Mintha leesett volna neki úgy egy pillantás alatt felült kikerekedett szemekkel és körülnézett.

-Mi-mit keresek itt?-hitetlenkedett.

-Jó reggelt csipke Rózsika!-mondtam unott fejjel.

-Biztos leestem az ágyról...-vakarta meg a tarkóját egy kínos mosoly kíséretével.

-Aha biztos...-álltam fel. Felé nyújtottam a kezem, hogy segítsek neki. Miután megdörzsölte a szemeit elfogadta a segítségem és segítettem neki is felállni. Egy kicsit nagyobb erővel húztam fel mint gondoltam így véletlenül a fejem a mellkasának csapódott. Vagyis a csupasz mellkasának.

-Ömm... Elmegyek a boltba! Kérsz valamit?-néztem fel rá, rák vörös arccal, egy kis idő után... terelés képpen.

-Nem köszi! Ne menjek én is?-mosolygott.

-Ne-nem kell még meglátnak!-vettem ki a szekrényemből a ruhákat.

-Oké... Mi lesz az ebéd?-vett fel egy pólót.

-Nem tudom...A kimchit szeretitek?-néztem rá.

-Uhh! Imádom!-válaszolt.
Elmentem a fürdőbe átöltözni. Ezt a ruha szettet választottam:

Megcsináltam az enyhe sminkem majd szóltam Jiminnek, hogy elmentem mivel csak ő volt ébren

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Megcsináltam az enyhe sminkem majd szóltam Jiminnek, hogy elmentem mivel csak ő volt ébren.
Anya már korán elment dolgozni, mivel valami konferenciája van. Így a táskámba pakolva indultam el a kitűzött cél elé.

Szívem hevesen dobogott... Jimin olyan átlagosan beszélt velem és ez nagyon tetszett. Nem keresett rajtam fogást, ahol belém köthetne mint a többiek, de nem is hivatalosan beszélt velem, mint munka társával. Ezek kis dolgok, mégis annyira megérintenek...

Is this reality?! (BTS/Jimin ff.) /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now