현실40현실

821 48 5
                                    

°Krystal szemszögéből°

Vállszélességü terpesz, lehajol a jobb, majd a bal lábam felé, aztán előre, letenyerel a földre. Ajtócsukódást hallottam. Vártam Kookot, tudtam, hogy jönni fog.

-Maradhatnál ebben a pózban.-simított fenekemre, miközben hátulról nekem nyomta magát. Valójában igen nehéz elmagyarázni, mi is van köztünk... Az első találkozás óta többet járt a kondi termembe, mint bárki más. Aztán egy edzésen elfajultak a dolgok és történt egy nagy falat... Azóta, akármikor eljön megtörténik ez az aktus. Sajnos nem ismerem fel az érzéseit, mármint van amikor odafigyel rám, barátnőjeként kezel, máskor pedig csak simán szexelni jön el. Gyenge pontom, hogy félénkebb vagyok, nemde? Márcsak attól félek, hogy Ő ezeket nem veszi komolyan.

-Neked is szia!-húzodtam fel nyújtásomból. Felé fordulva felnéztem rá, s megláttam vágyakozó pillantásait.

-Szia, édes.-csókolt meg. Nekem viszont már nem tetszett ez a játék... Nem vagyok egy tárgy akit kisajátíthat magának, szóval nem csókoltam vissza. Később Ő maga is realizálta, ezért vadabbul falta ajkaim, miközben mellem kezdte maszírozni. Nem... Ez így nem mehet tovább... Rácsaptam a kezére és próbáltam elhúzódni.

-Kook, nem akarom!-léptem hátrafelé.

-Mégcsak el se kezdtük, hogy élvezhetnéd?-nevetett fel. Esküszöm félek tőle már.

-Nem erről van szó!-csaptam a combomra dühösen, megkapva figyelmét.
-Nem ismerlek! És nem vagyok egy játékszer sem!-könnyeztek be szemeim.
-Nem akarom ezt!-túrtam hajamba, nehogy elbőgjem magam. Amint rá néztem valami mást láttam, mint az elmúlt hónapokban. Láttam, hogy érzései elő törnének, de folyamatosan küzd ellene. Lehajtotta a fejét és felém sétált, majd... Magához szorított. Mindekettőnkből kitört a sírás. A dühöm széjjel foszlott és sajnáló alakra váltott.

-Sha...Shajnálom kicsim.-szipogott.
-Csupán annyira vágytam erre az egészre, hogy... Hogy függője lettem.-húzódott el és próbálta törölgetni könnyeim.

-Miért nem mondtad? Biztos nehéz ez neked munka mellett, de megbeszélhettük volna.-fogtam meg kezeit.

-Féltem, hogy elüldözlek.-sóhajtott.
-Szeretnék egy komoly kapcsolatot Krystal... Igen, tudom. Jiminék is sokat szenvedtek, viszont vehetünk róluk példát. Újra akarom kezdeni.-meredt iriszeimbe egy halvány mosollyal fűszerezve.

-Szeretném, ha a barátom lennél.-adtam puszit szájára.

-A fiúd akarok lenni.-csókolt meg.

Szóval így jutottunk el eddig a pontig. Nagy vonalakba foglalva mi is sok mindenen mentük keresztül. Igaz a mi dolgaink kevésbé voltak láthatóak, de ettől a naptól kezdve kezdett erősödni és fejlődni a kapcsolatunk. Jimin szülinapjára nem akartam elmenni, pedig Jungkook elhívott. Lehet önfejűnek tűnhet, de nem bírtuk volna ki, hogy ne érjünk egymáshoz Jk-el, talán ha megugorjuk a megfelelő lécet, akkor elmondjuk nekik a kapcsolatunk. De mivel egy idolról beszélünk, még sok minden áll előttünk is, s meglátjuk meddig bírjuk ezt csinálni.
Szóval... Ez a valóság.

Élveztem ennek a résznek a megírását. Bár voltak benne nagyobb ingások, szeretem ezt a shipet is. 😅 persze ez sincs átolvasva, mert közben átírás alatt vannak a részek az elején.
I purple u all!💜💜 kaptok egy Kookot is :)

 I purple u all!💜💜 kaptok egy Kookot is :)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Is this reality?! (BTS/Jimin ff.) /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now