현실16현실

1K 67 9
                                    


-PDnim, melyik pozícióba osztanál be?-temettem arcom kezeimbe.

-Nem aludtál?-nevetett fel.

-Egész este ezen gondolkoztam.-néztem rá.

-Akkor gondolkozol még rajta vagy mondjam az én ötletem?-mosolygott és kortyolt bele cappucinójába.

-Hallgatlak.-egyenesedtem ki.

-Mi lenne, ha táncos lennél?-dőlt hátra széttárt kezekkel.

-Hisz az vagyok...-értetlenkedtem miközben homlokom ráncoltam.

-Arra gondoltam, hogy beépítünk a táncokba, de nem énekelsz.

-Ó~, biztos nem énekelhetek?-kérdeztem megjátszva. Azért be kell vallani idol nem akarok lenni, örülök így is, hogy egy híres bandával dolgozhatok.

-Kaphatsz majd visuált, de valljuk be a rajongók féltékenykednének.-nevetett fel ismét.

-Értem, ez tetszik.-bólogattam vidáman. Hihetetlen, hogy bevállalok ilyeneket.

-Akkor aláírod a szerződést?-vonta fel egyik szemöldökét kérdően.

-Hmm, igen!-mosolyogtam magabiztosan. Boldog voltam, hogy a fiúkkal együtt dolgozhatok. Ennél jobb nem is lehetne.
Hirtelen megszólalt a telefonja mire értetlenkedve nézett körbe.
Nem akartam hallgatózni, csak a PDnim döbbent fejét láttam. Nem tudtam mi van, ijedtnek tűnt... Nagyon is.
Amikor lerakta egyből rám nézett miközben felállt.

-Lara, indulnom kell! Jimin és Suzy autóbalesetet szenvedtek! Jössz velem?-kérdezett ingerülten. Nem válaszoltam csak bólogatva követtem a példáját és egyből a kórházba siettünk.
-Ezeket vedd fel!-adott egy nagy kabátot, fekete maszkot és sapkát a kezembe miközben a kocsiban ültünk.
Megtettem amit kért és mire felvették mind már oda is értünk. A férfit szorosan követve mentem, de az újságírók megtalálták PDnimet.

-MONDJON VALAMIT!
-MI TÖRTÉNT?
-KÉREM INFORMÁLJON!
Rohanták le szegény férfit miközben én próbáltam takarni az arcom. Bang úr csak próbálta levakarni magáról a sok kamerás és mikrofonos embert, miközben utat tört a bejáratig. Szerencsére betudtunk menni, onnantól már a paparazzik sem követtek. Lehúztam a maszkom és levettem a sapkám is.
Bent 6 aggódó tekintettel ellátott srácot láttunk meg. Tae és Jungkook látszottak legmegviseltebbeknek, gondolom a többiek próbálták tűrtőztetni magukat. Elhiszem, nehéz. A PDnim valamit beszélt az egyik ápolóval aki egyből fel irányított minket a 13-as szobába. A fiúk nem akartak társalogni, amit meg is értek.
Ahogy a helyiség ajtajához értünk Bang úr nem engedte, hogy vele menjünk be.

-De főnök! Mi is aggódunk Jiminért!-érvelt Namjoon.

-Megengedtem, hogy Jimin elhagyja a stúdiót?-nézett szúrós szemekkel a leaderre.
RM ezek után nem mert megszólalni, így PDnim egyedül ment be. A kis résen beláttam egy pöppet, de csak annyit, hogy maszkos orvosok össze vissza rohangálnak mindenfelé.
A srácok kemény fél óráig meg sem szólaltak. Sajnos hangokat kint nem hallottunk, így visszajelzést sem kaptunk, hogy hogyan vannak. Aztán kinyílt az ajtó és vagy 20 orvos jött ki rajta.

-Meg lehet látogatni őket!-mondta az egyik.
Egy emberként mentünk be a szobába.

-OMO! Hyung jól vagy?-szaladt egyből Tae Jiminhez.
Én először konstratáltam a helyzetet. Suzy alszik...? De Jimin ébren van, egy kötés a fején és a bal vállán. A lány viszont tele van sérülésekkel.

-Srácok...-ült volna fel, de szerintem sajgott a feje ezért visszafeküdt.
-Sajnálom...

-Jimin!-szólalt meg Bang úr.
-Megszegted a mai beosztásotokat egy lány miatt, ráadásul Suzyt halálosan műtötték.-fonta össze kezeit a főnökük.

-Ha-halálosan?-kérdeztem dadogva. Nem mondtak semmit. Chim csak kifelé nézett. Nem lennék az Ő helyében...

-Srácok, menjünk ki. Idő kell nekik...-intett ki Jin mindenkit.

-Lara, gyere velem!-hívott Yoongi.

-Hova megyünk?-futottam mellé.

-Veszünk a büfében kaját, a gerlepárnak.-vágta zsebre a kezeit. Furcsa ezt így hallani... Őszintén aggódom értük. Még szerencse, hogy itt bent nem zaklatnak. Olyan nyugis.

-Mi-Min Yoongi oppa?-hallottam egy lány hangot mögülünk. Az említettek egyszerre fordultunk hátra ahol egy kerekesszékben ült kislányt láttunk.
-Te vagy az?-döbbent le.

-Igen, az vagyok!-guggolt le elé és fogott vele kezet.
-Ő pedig itt Lara, a tánctanárunk.-emelte rám a tekintetét. A kislány olyan szinten le volt sokkolódva, szerintem nem is értette, hogy a rapper mit dumál neki.

-Jajj kislányom!-jött oda-gondolom az anyukája.
-Ne zavard őket!-húzta volna el a "járművet".

-Anya! Ő itt a kedvenc rapperem! Csinálsz egy képet?-mosolygott aranyosan.

-Ugyan, nem bánom!-mosolygott Yoon.

El is készült a kép. Meglágyult a szívem, ahogy ezt a szituációt átéltem és láttam, ezek a fiúk milyen jó emberek. Annyira szeretik a rajongóikat, kivétel nélkül. Egyszerűen csodálatos.
Visszatérve a gondolataimból, Jiminnek vettünk néhány szendvicset, de Suga elmondása alapján nem fogja megenni.
Mire visszaértünk RM közölte, hogy Bang úr ügyeket intéz és csak késő este jön a leletekért.

-Én biztos maradok! Nem mozdulok sehová!-ellenkezett Kook.

-Ahogy mi sem!-mondta a leader.
-Felelős vagyok értetek... Be kell látnom ez az én hibám volt...-nézett oldalra.

-Ugyan Hyung! Nem te tehetsz a balesetről!-érvelt Taehyung. Nam nagyon sajnálta a történteket, látszott rajta.

-Pontosan, hogyan történt? Valaki tud valamit?-vakarta a tarkóját Hobi idegesen.

-Azt mondták, hogy egy tanuló vezető ment az autónak.-rázta a fejét a legidősebb.

Természetesen én is a Bangtannal maradtam. Nem mentem sehová, aggódtam értük. A srácokkal elbeszélgettünk egészen addig míg a főnök meg nem érkezett.

-Üdvözlöm! Jelentés a következő!-jött lehangoltan az ápolónő.
-A hölgy még mindig kómában van. A sérülése olyan mély az oldalán, hogy a kötést fél óránként cserélni kell. Ha ez így folytatódik akkor...-halkult el egy kis időre a nő.
-A férfi pedig fizikailag jól van. Gyógyszereket írtunk fel, de fel kell épülnie, 2 hónap pihenés kell neki minimum.-lapozgatta a jegyzeteit.
-Holnap a kivizsgálások után az urat elengedjük.

-Köszönöm! Mindkét sebesült számláját én fizetem. A lányról holnap beszélünk.-lett komor PDnim.

Ismét előállt a csend. Én sem tettem másképp... Ez olyan dolog amit még fel kell dolgozni. Hiába jó vagy rossz hír, mindkettőnek van és lesz is következménye. Fájt hallani a nő monológját. Suzy és Jimin mire testileg, s lelkileg felépül... Kemény jövő áll előttünk.
Végül kint a váróteremben mindenki elaludt. Szó szerint mindenki.

[Másnap reggel]

Reggel hangos léptekre és zajokra ébredtem.

-Siessenek! Két műtőorvost a szemben lévő 13-asba!-kiabált valaki.

-Mi történik?-nyöszörögtem.
Ahogy felkeltem végig vezettem a tekintetem az ébredő társaságon.

-Ez egy jó kérdés...-hallottam meg mellőlem Hoseok rekedt hangját.

-Hol van PDnim?-hunyorgott Yoongi.

-Újraélesztés! 1ㅡ2ㅡ3!-hallottuk a kiabálást. Mi történik? Kit élesztenek újra?

-Ez Jiminék szobájából jön!-lett könnyes Jungkook szeme.

-Újraélesztés! 1ㅡ2ㅡ3!-hangzott el ismét, és ismét és utoljára.
-Újraélesztés! 1ㅡ2ㅡ3!

-Hyung mond, hogy minden rendben lesz!-sírt Tae. Még sosem láttam így. Meggyötörtség, félelem és szomorúság kesernyedt a szemében. Én pedig csak lesokkolódva ültem. Nem tudom a stressz vagy a félelem féle indulataim miatt váltam szoborrá. Szemeim könnyek árasztották el.

-Suzy halálának időpontja, reggel 6 óra 2 perc...-jött ki egy orvos a szobából.

-ME-MEG HALT?

Is this reality?! (BTS/Jimin ff.) /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now