°Jimin szemszög°
-Kérlek szeress, Jimin.-erre a mondata valami furcsát éreztem belül. Valami olyat amit régen éreztem és tapasztaltam. Nem gondolkoztam sokat rajta, de feldühített a tudat, hogy nem ismerem fel... Nem tudtam még ekkor, de be kell valljam, egy nagyon rossz döntést hoztam.
-Lara, menj ki!-fordultam el a másik irányba miközben utasítottam őt.
-De...-kezdett volna, csak közbe vágtam.
-AZT MONDTAM MENJ EL!-ültem fel ordítva. Kikészített, hogy van valami ott a szívem környékén. Úgy gondoltam, hogy nem helyes, ha Suzyt a múlttá teszem. Hiszen Ő a mindenem, és nem csak volt, hanem most is az.
Ezek után csak azt láttam, hogy könnyezve kirohan a szobámból. Lehet, hogy... Agh, mindegy... Visszafeküdtem, de rá 2 percre puffogva jött be a szobámba Yoongi.-Mit akarsz?-ültem fel, ismét. Úgy érzem magam mintha felüléseket csinálnék lassított tempóban.
-Ide figyelj Jimin!-tette keresztbe karjait. Szemeiből csak úgy szikrázott a düh, én pedig félelmemben behúztam a nyakam.
-Te nagyon idióta! Mikor halt meg Suzy?-ráncolta össze szemöldökét.-Hogy merészelsz ilyen pofátlanul beszélni róla?-álltam fel és adtam volna neki egy taslit, de elkapta a kezem mielőtt az arcát súrolta volna.
-Suzy halott! Törődj bele, már nem él. Felfogtad?-fújtatott.
-Attól még az enyém! Szerinted könnyű beszélni róla?-löktem egy kicsit a vállán.
-Hogy beszélsz a Hyungoddal?-köpte a szavakat.
-Lara az!-Mi van Larával?-értetlenkedtem.
-Ő a kulcs, te szerencsétlen.-tördelte ujjait.
-Mégis minek?-ültem le zavartan.
-Aki segítene átvészelni ezeket a napokat! Ő is ugyanúgy vágyik a szerelemre, csak te eltolod magadtól.-pöckölte meg a homlokom.
-Aú! És, ha én nem akarom?-fogtam a fejem.
-Mit nem akarsz?-húzta fel egyik szemöldökét.
-Hogy az életem része legyen.-forgattam meg szemeim.
-Jimin, ki volt az aki elsőnek szerelmi vallomással állított elé?-tette zsebre kezeit és egyik lábáról a másikra helyezte az egyensúlyát.
-Mégse viszonozta...-vontan meg a vállam egyszerűen.
-És mi van akkor, ha viszonozta csak akkor még nem jött rá?-húzta fel szemöldökét és lenéző pillantásokkal torlaszolt.
-Elment a vonat.
-Rossz válasz!-forgatta meg szemeit.
-Adj neki egy esélyt!-De nekem Suzy a barátnőm!-dőltem hátra.
-Ha így gondolod életed végéig, akkor egyedül halsz meg.-nevetett fel irónikusan.
-Tudom, hogy még mindig szereted Larát.-mosolygott ravaszul.-Még át gondolom...-sóhajtottam.
-Ne játszadozz az érzéseivel, megértetted kis tökös?-Yoongi.
-Igen, Hyung. Csak képzeld magad a helyembe.-hunytam le a szemem.
-Ha a te helyedben lennék, örülnék, hogy van még egy nő az életemben aki akármit megtenne értem.-mondta utolsó szavát, majd távozott a helyiségből.
YOU ARE READING
Is this reality?! (BTS/Jimin ff.) /BEFEJEZETT/
Fanfiction[Befejezett] Lara Smith egy lány aki Los Angelesben élt. Apja halála után Szöulba költözik anyukájával,hogy elfelejtsék a múltat. Folyamatosan jövőjére koncentrál, így tapasztalatlan dolgokkal küzd. De vajon, hogyan jön képbe a BTS? ->perverz,t...