끝50끝

598 42 4
                                    


°Lara szemszögéből°

-Siettünk!-zártam be az autót, amint beszálltunk.

-Mit tudunk?-kapkodta a fejét Jimin. Mindenkire számított, mert nem mondtam el neki semmit, de hamarosan megtudja.

-Verekedett... A sajtó már ott van sajnos...-próbálta összefoglalva magyarázni Hoseok.

-Ne aggódjatok! Big Hit papa már intézkedik Lara anyukájával!-nyugtatott minket RM.

-Verekedés?-akadt el Jimin szava... Olyan arckifejezéssel bámulta a földet, ki szellemet látott volna. Igazán nem fogta fel.

-Minden renden lesz...-kulcsoltam össze ujjaink. Próbáltam bíztatni... Ez nem mondható kis dolognak egy Idolnál. Ráadásul biztos nagy balhé lesz ismét.

-Ez nem vall a mi kis Kookunkra...-sóhajtott meggyötörten Tae is. Ismét látszódott amit eddig is felfedeztem. Mindenki aggódott, csak máshogy fejezték ki. Ez a közérzet, az összetartást sugallta.

Lassan elkezdtünk öltözködni. Elővették a nagy táskát, mi a szék alatt tartózkodott, mint mindig. Maszk, sapka, oversize kabátok... Minden ami feltűnés mentessé tett minket. Haha, csak vicceltem. Egyáltalán nem feltűnő, ha 7 ember beöltözve lopakodik a rendörőrsre... Irónia! Persze ez nekem volt a leglényegesebb. Mivel engem is "becsempésznek", ahogy a pacákok szokták a drogot módon, így muszáj voltam jól rejtőzködni. Ha a riporteresek, paparazzik leverik rólam az álcám és felfedik az igazságot, hiába vagyok SeJin kapcsolatába, innen úgy repülök, mint macska a házból. Pontosan nem tudhatnák, hogy Jimin barátnője vagyok, itt a lényegesebb gond, azzal kezdődik, hogy nem lehetnék a tánc oktatójuk. Mivel a Big Hit oldalán feltüntetve van, hogy férfi embereken kívül, csak a stylistok és a sminkesekkel kapcsolnak női munkát, ami pedig eltérő a barát zónátol is. Mármint csak koncerteken esedékesek. Én pedig minden második nap...

Vázolom a tervet: A fiúk bemennek az első ajtón, míg Őket fotózzák és számon tartják, addig a sofőr befoglalja a kormány mögötti helyet és a rendőrőrs hátsó felébe invitálja a kis buszt. Így be tudunk menni, anélkül, hogy sejtenének bármit is.
-Jó napot Jack! Jó ismét látni!-mosolyogtam,bár a maszki miatt nem látta. A visszapillantóból rám nézett és egy intéssel lerendezte a köszönést. Igen, Ő is feszült biztosan.
Beértünk az épületbe, onnan tájékoztattak minket a fő terembe. Még kint nyüzsgött a tömeg, addig bent megnyuvás volt. Teljesen elhatárolt környezet. Meglepő.
Amint a sok folyosó és eltévedt osztályok után oda értünk, megtaláltuk a Bangtant.
A nagy ember utánunk érkezett néhány perccel, így azután hozták Jk-t is. Messze álltunk tőlük, de Jack a sofőr nyugtatott engem, nehogy szívrohamot kapjak. Jiminre pillantottam, ki nem tudott megállni egy helyben. Toporgott, hátra hajtotta a fejét időnként nagyokat sóhajtott, de amint belépett a legfiatalabb tagunk a másik emberrel, mindenkinek megfagyott a vér az ereiben. Jungkooknak az arca bánta, s kezei bilincsben díszelegtek. Leültették a mellettem lévő székre. Izzott a dühtől. Nem tudtam mire vélni... Mert nem tudtam mi folyik itt. Behozták a másik személyt is. Jól megfigyeltem az arcát... Annyira ismerős volt... AH! Ő A STRAY KIDSES BANG CHAN? Kookkal és velem egy idős srác... Mi történt itt?

-Tájékoztatjuk, a két Idol Ent.-et, a következő dolgokról. A médiában, megjelenő képcikkek illetve leírások beleegyezése szükségtelen.-állt meg egy hivatalos "Főfej", úgymond a legmagasabb rangú rendőr.
-A történtek: A két népszerű Idol heves vitát váltott ki egy személy miatt. Ebből a vitából, súlyos testi sértések következtek. Az indító nem más, mint Jeon Jeongguk-  a verekedést? És ki az esedékes személy? Kezdett bonyolódni a szituáció.
-Aki miatt vitaindítás történt: Chon Krystal. Köszönöm a figyelmet, a papírok elintézése és  24 óra őrizet leülése után, szabadon engedjük a 2 idolt!

KRYSTAL?

Miután a Főfej levonult megfogtam erősen a mellettem ülő karját.
-Mi történt?-suttogtam lehajtott fejjel.

-Mi történhetett volna? Megcsalt a k*rva...-forgatta meg a szemét.

Is this reality?! (BTS/Jimin ff.) /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now