A napok gyorsan teltek. Jimin meggyógyult. A táncpróbák folytatódtak. A srácok vissza költöztek a felújított házukba.
Unalmasan mentek a mindennapjaim,egyedül voltam otthon, ha nem edzést tartottam vagy elmentem Krystallal kondizni.
Komolyan kellett vennünk a fiúkkal a tánc edzéseket, mivel a come back-et kiadták és forgatásra került az új MV-jük is.-Mi a baj, kincsem?-jött be a szobámba anyukám.
-Baj van?-kérdezett.-Mi baj lenne?-mosolyogtam rá, kissé hamiskásan miközben letettem a könyvet a kezemből, melyet olvastam épp.
-Ma jön hozzánk SeJin.-támaszkodott a falnak.
-Van egy meglepetésünk neked!-kuncogott fel.-Mi az, anya? Tán', nem alakulnak a dolgok veletek?-nevettem el magam furcsa gyanakvásomra.
-Yah! Ez nem vicces!-nevetett ő is.
-Majd meglátod, egy óra és itt van. Megkérdezzem, hogy a srácok is jönnek e? Olyan magányosnak tűnsz...-biggyesztette le ajka széleit, miközben a kamu drámát nyomta.-Nem kell, el leszek én. A fiúknak jár a pihenés, nagyon kevés szabadidejük van, tudod.-érveltem valami értelmeset. Igaz, magányosnak éreztem magam, mivel jóformán egy barátom sincs itt Koreában. Krystal sem került hozzám még elég közel, Jessicáék pedig nem is keresnek...
-Ahogy akarod!-vonta meg a vállát majd ki is sétált a szobából.
Eltöltöttem még a maradék időm olvasásal, így mondhatni nem unatkoztam.
Végül éppen az utolsó fejezetet olvastam és egy nagyon érdekes résznél tartottam amikor anya szólt, hogy megjött SeJin.-Annyeong!-köszöntünk egymásnak. Meghajoltam még előtte, majd leültünk az asztalhoz ugyanis ők egyből a közepébe akartak vágni az "ajándékozásnak".
-Szóval Lara, az anyukáddal beszélgettünk az eredményeidről és jó kezek közé lettél fogva.-mosolygott rám.
-Nem szeretnék keríteni, igazából egy nagyon jó ajánlatom van feléd kisasszony.-vett elő aktájából egy borítékot és kezembe adta.
Nem volt rajta semmi, így nem tudtam mi az és tippem sem volt. Ránéztem a manager úrra aki úgy mosolygott, mint a tejbetök.
Egy kicsit még furcsálva néztem a borítékot, de a kíváncsiságom nagyobb volt így kinyitottam."FELVÉTELI LAP A NEW YORK-I COVER DANCE AKADÉMIÁRA:
NÉV:.............."
...stb
Kikerekedett szemekkel néztem a lapot hiszen ez Europa egyik legjobb tánciskolája. Nekem szinte lehetetlen szereznem egy iskolalátogatási papírt is, nemhogy egy jelentkezési lapot!
-E-ez?-néztem Se Jinre aki tekintetem vizslatta.
-Jelentkezel Lara?-kérdezett anya hozzám hajolva.
-Én nem is tudom...-pillantottam félre.
-Egyszeri alkalom, másfél év képzés és én fizetném neked.-mosolygott SeJin.
-Mi a terved?-furcsáltam felajánlását.
-Ez rohadt sok pénz.-sóhajtottam.-Szeretném, ha a srácoknak hivatalosan is a tánctanára lennél és háttértáncosa is, sőt Lara olyan tehetséges és szép vagy. Akár külön szerepet is kapnál.-gesztikulált kezeivel.
-Ez nem lesz sok?-vontan fel szemöldököm.
-Egy igazi jövő állna előtted Lara...-dőlt hátra miközben megvakarta tarkóját.
-A Bangtan új tagjává válhatsz.--És, ha én ezt nem szeretném?-kérdezem kicsit kínosan.
-Három ajánlatom van.-bólintott egyet hiszen látta, hogy figyelek.
-1. Elfogadod és másfél év után bandatag lehetnék részben. 2. Nem fogadod el, viszont akkor nem lehetsz edző se. 3. Elfogadod és csak edző maradsz.-sorolta fel nekem a lehetőséget miközben ujjain számolta őket.-Átgondolhatom?-
-Persze, kicsim.-simította meg a vállam anya.
-Még van időd. 2 hét múlva kell leadni a jelentkezési lapot.-Köszönöm SeJin és köszönöm anya.-mosolyogtam majd mindkettőjüket megöleltem.
YOU ARE READING
Is this reality?! (BTS/Jimin ff.) /BEFEJEZETT/
Fanfiction[Befejezett] Lara Smith egy lány aki Los Angelesben élt. Apja halála után Szöulba költözik anyukájával,hogy elfelejtsék a múltat. Folyamatosan jövőjére koncentrál, így tapasztalatlan dolgokkal küzd. De vajon, hogyan jön képbe a BTS? ->perverz,t...