-Srácok hoztam reggelit!-kiabáltam amikor a házba értem.
-Kajaaa!-rohant hozzám J-hope.
-Ah! Először segíts a szatyrokat behozni ,mert nehezek!-nyomtam a kezébe néhányat.
-Mennem kéne már kondizni, rég voltam...-gondolkoztam el a mai napon.-Uh Lara! Neked van xbox-od?-futott mellém TaeHyung.
-Igen...öm...nyugodtan játszhatsz!-mosolyogtam aranyosan.
Kipakoltam a cuccokat, aztán kiraktam mindenkinek a kakaóscsigát amit hoztam. A többiekkel még nem találkoztam. Jimin fent volt. J-hope a kaja miatt jött ,Tae pedig az előbb volt itt szóval maradt még 4 ember. Számoltam magamban.
-Fel viszem Jinnek és RM-nek a reggelit! Te elviszed a többieknek?-kérdeztem a mellettem álló Hope-ra.
Beleegyezően bólogatott, majd megfogtam a 2 tányért és a vendégszoba felé vettem az irányt.
-Jó reggelt!-nyitottam be hozzájuk, de amilyen látvány fogadott... Ugye a vendég ágy 2 személyes ,hát Jin és a leader egymást ölelve aludtak rajta! Ezen a pózon muszáj voltam nevetni.-Mi-Mi az?-nyitogatta a szemét Nam. Gondolom felkelt a hangos nevetésemtől.
-Hoztam nektek kakaóscsigát!-nyújtottam oda neki mire kómás fejjel felült és elvette tőlem.
-Jó étvágyat...Ja és Jint is keltsd fel!-mondtam majd otthagytam a NamJin párost.
Szóval vissza térve előző gondolatomra vettem irányt a hűtőhöz. Múltkor a szülőm mondta ,hogy van egy ismerőse aki majdnem velem egy idős és neki van egy kondi terme... Megtalálva a keresett dolgot szedtem le a cetlit melyre a telefonszáma volt írva. Egyből tárcsáztam a számot majd nemsokára fel is vette.-Hallo! Choi Krystal vagyok! Miben segíthetek?-szólt bele egy számomra ismeretlen, fiatal lány hang.
-Szia! Lara Smith vagyok! Tartasz külön edzéseket?-kérdeztem vissza egyből a lényegre térve.
-Ohh! Szia ismerősen hangzik a neved! Igen tartok külön edzéseket. Igazából most délelőtt lenne rá időm.
-Nekem megfelel! Mikor kezdődik és hol?-járkáltam ide-oda.
-Egyóra múlva a 강인한 fitness terembe.-diktálta.
-Okay! Köszönöm Krystal! Szia!-köszöntem el.
-Akkor várlak! Szia!-majd le is tettem.
-Jól hallottam ,hogy valaki edzeni megy?-bújt elő egy Jimin az ajtó félfa mögül.
-Igen ! Megyek kondizni.-bólohgattam.
-És... Én is jöhetek?-nézett rám boci szemekkel.
-...Gyere!-mosolyogtam.
-De megkérdezem a többiektől is!-tettem fel a mutató ujjam. Kimentem a nappaliba ahol V és Hoseok xbox-oztak. A kanapén pedig Suga telefonozott.
-Srácok valaki akar jönni edzeni?-néztem rájuk.-Mi maradunk játszani!-válaszolt Tae.
-Ezaz! Nyertem!-kiabált fel hirtelen.-Akkor visszavágót!-ütött a vállába Hopi.
-Én se jövök... Dalt írok!-válaszolt Suga is. Tovább mentem RM szobájukhoz sarkamban Jiminnel. Kopogás nélkül nyitottam be hozzájuk ,hogy őket is kérdőre vonjam.
-Jin jöttök kondiba?-kérdeztem.
-Én most biztos nem...-nyúlt el az ágyon az előbb említett.
-Én se!-rázta a fejét Nam.
-Hát oké... Ki maradt még?-gondolkodtam.
-Jungkook!-vágta rá.
-Na jó... Legalább többen nem vagytok!-sóhajtottam.
Tovább mentem a folyosón a szobám felé hátha Kook felébredt. Mikor benyitottam egy öltöző Jungkookot vettem észre (!). Egyből eltakartam a szemem ,de nem fordultam el.
YOU ARE READING
Is this reality?! (BTS/Jimin ff.) /BEFEJEZETT/
Fanfiction[Befejezett] Lara Smith egy lány aki Los Angelesben élt. Apja halála után Szöulba költözik anyukájával,hogy elfelejtsék a múltat. Folyamatosan jövőjére koncentrál, így tapasztalatlan dolgokkal küzd. De vajon, hogyan jön képbe a BTS? ->perverz,t...