현실18현실

1.1K 57 13
                                    


°Lara szemszögéből°

"A híres idol, Park Jimin eltűnt miután kiderült, hogy a médiától eltitkolt barátnője elhunyt az autóbalesetben.
Későbbiekben megtudhatják, hogy aki a balesetet okozta milyen büㅡ"

-Nem kéne nyúznod a lelked!-kapta ki a kezemből az újságot, melyet épp olvastam...

-Krystal?!-kerekedtek ki szemeim.
-Te meg?-értetlenkedtem.

-Én is örülök, hogy láthatlak...-ölelt át mosolyogva.

-Én... Én is örülök!-próbáltam magamra erőltetni egy mosolyt, ami inkább grimasznak nézett ki...

-Na, Lara! Ne legyél ilyen szomorú... Kook mesélt a történtekről, arról nem is szólva, hogy a médián ez fertőződik.-ült le mellém az ágyra. Valahogy éreztem, hogy ez miatt jött, de valami megragadt. Kook. Kook... Kook mondta...

-Mióta vagytok ilyen jóban?-ráncoltam össze homlokom.

-Huh, tessék?-értetlenkedett, mintha nem tudna semmiről.
A szemébe néztem amolyan "ne bassz fel" fejjel. Szerencsére hatott.
-Na jó... Szoktunk együtt edzeni... Néha ezért mondtam le a csajos napjainkat...-türte a füle mögé egyik kósza lila tincsét, szégyenlősen.

-Ha elakarod mondani akkor nyugodtan!-jeleztem neki a témára utalva.

-Most nem ezért jöttem... Pár perc múlva jönnek ide a fiúk.-dőlt hátra az ágyamon.

-Hogy... Mi?-akadtam ki eréjesen.

-Figyi, Lara... Én megpróbálom megérteni a helyzeted de ezért tenni kell...-
Igen, Suzy halála és Jimin eltünése óta nehéz napokon megyünk keresztül... Direkt gondoltam többesszámra. Hoseok sokszor hív, hogy kibeszélje a lelki traumáit ami végül abba fullad, hogy mind ketten bőgünk, mint a pólyásbabák. A Bangtan kapott szabadidőt Jimin megtalálásáig. Megviseltek ők is... De mégis a legfurcsább nekem Yoongi. Persze a frissen történt események miatt mindig ez a téma, de Suga olykor meg sem szólal, csak frusztráltan mocorog. Arról nem is beszélve, hogy amikor kérdezünk tőle valamit, Ő mindig lelép. Gyanús.

-Nem... Csak...-temettem kezeimbe orcám.
-Tudom, hogy Jimin saját magát hibáztatja mindenért! Ezért szökött el!-törtem ki hisztérikusan.

-Shh, nyugi.-ölelt át. Nekem tényleg ez kell. Hogy meghalgassanak. Hogy valaki mellettem álljon ilyen helyezteknél is.

-Azt akartam, hogy boldog legyen! Egy átlagos, szerelmes srácként érezze magát!-zokogtam. A gondolataim csak úgy kibontakoztak magukból. Oly sok megválaszolatlan dolog van az életben, oly sok ember rendelkezik különböző gondolatokkal és tettekkel. Néha úgy érzem, mintha nem a valóságban élnék. Mintha... Mintha én csak külsősként nézném és tanulmányoznám az embereket. Könnyű azt mondani, hogy "szeretlek" miközben a jelentését se tudod. E szó meghaladja az emberek intelligenciáját. Nem tudják használni.
Ti már elgondolkoztatok azon? Hogy mi az a szeretet? Napról napra kerít e kérdés a szédületbe. Van olyan aki engem igazán... Szeret?

-Könnyebb lesz, hidd el.-simogatta a fejem.

-HONNAN TUDOD?!-álltam fel a kényelmes bútordarabról.
-Napok óta nem tudunk róla semmit! A lelke romokban van! Én pedig halálra aggódom magam ére!-kiabáltam eréjesen.

-L...Lara?-szólalt meg egy hang az ajtófelől. Komolyan mondom anyámmal el kéne beszélgessek, hogy ne adjon minden barátomnak lakáskulcsot.
-Jól vagy?-kérdezett ismét Namjoon.

-Öhmm... Igen! Egy kis időt kérek!-töröltem le arcomról a könnyeket és miután áttörtem a fiúkon, a fürdőszobába rohantam.
-Nem hiszem el... Végig nézték?-kérdeztem magamtól miközben arcomat mostam. Vajon mennyit és mit hallottak?

-Bizony ám.-szólalt meg most...Yoongi?

-Legalább szóljatok, ha itt vagytok... Krystallal épp fontos dologról beszéltünk!-néztem rá "mérgesen".

-Inkább gyere, mert veled akarunk beszélni.-vonta meg a vállát, majd elment.
Megtöröltem az arcom és a tükörbe néztem. Szörnyű. Nem tudom miért vagyok ilyen... Megviselt Suzy halála, de lehet... Talán jobban megvisel.... Jimin hiánya? Megráztam a fejem, hátha kiszáll belőle az a sok terhelő gondolat és a fiúkhoz mentem.

-Kéne segítenünk az embereinknek megtalálni Jimint.-nézett rám Jin miközben leültem a földre. Jin, Hobi és Krystal az ágyamon ültek, míg Nam a székben, a többiek-köztük én is- a földön helyezkedtünk el.

-Lara, szerinted melyik az ideális hely ahova mehetett?-kérdezett Tae.

-Én már gondoltam a régi helyre ahova együtt jártunk ki inni.-gondolkozott Hoseok.
-De ott több napot nem tölthetne el...-húzta el a száját.

-Azért felírom ezt is.-bólogatott Kook. Mióta van nála jegyzet és ceruza? Mindegy...

-Szerintem...-törtem a fejem én is.
-Sok időt töltöttek Suzyval! Csak van egy hely ahova ment, mert vissza akar emlékezni a...-köszörültem meg a torkom. Miért ilyen nehéz kimondani? Hirtelen csend lett és mindenki rám emelte tekintetét.
-Sze...szerelmére...-vizslattam oly érdekes és gyönyörűen piszkos fekete zoknim.

-Igaza van! Valaki nem tud helyeket ahol voltak?-bólogatott együttműködően Krystal.

-Jimin a cuppogásain és a nyáladzásain kívül nem mutatott meg nekünk semmit Suzyból... Kedves és aranyos lány volt, de őszintén szólva nem tudtunk róluk semmi privát dolgot...-vakarta a kobakját Jin.

-Ez utólag bele gondolva gáz, de Jimin e téren tényleg nem beszélt velünk,-magyarázott Taehyung.
-Olyan volt, mintha a szerelmi élete és a Bangtan két külön dolog lett volna.-

-Kérdezzük meg Suzy szüleit!-vetettem fel az ötletet.

-Te megőrültél!-csapott a combjára a leader.
-Szerinted ezek után még felveszik velünk a kapcsolatot?-nevetett irónikusan.

-Egy próbát megér!-vont vállat J-hope.

-Mit szólnátok inkább, ha Jimin szobáját megnéznénk, hátha találunk ott valami felhasználhatót?-nézett körbe a társaságon Krystal.

-Omo! Ott még a "nyomozók" sem jártak!-shookolt Jungkook.(XD ez muszáj volt)

-Akkor nyomás!-állt fel Jin.(Nem. Nem úgy)

-Srácok ez jó ötlet?-szólt közbe Suga most, először a beszélgetésünkbe.

-Yoongi, ha téged nem érdekel, hogy a banda karrierjén múlik Jimin, akkor húzd haza a picsádat és fetrengj ott, de nekünk hiányzik!-kiabált Joon amitől megijedtem.

-Nekem is hiányzik, nem erről van szó! Nem értitek? Most halt meg egy számára fontos ember! Biztos azért bújdos, mert egyedül akar lenni!-beszélt vissza Yoongi erősen.

-Nem megoldás, ha veszekedtek!-csapott a combjára Jin.

-Inkább induljunk, csak időpazarlás!-állt fel Krystal is.

-Jól mondja, gyertek inkább!-kelt fel a földről a maknae.

HELLOKA! upsz offolom a nagybetűt... Most csak egy töltelékrésszel jöttem, hogy értsétek a hátteret, de a kövi részben ismét Jimin szemszögéből fog játszódni a story, vagyis felváltva.
Köszi, hogy olvasod xoxo

Is this reality?! (BTS/Jimin ff.) /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now