1

228 6 2
                                    

Det var kaldt i Helle Sentrum, N-Kay og BJ satt på en benk og spiste is. De innså at det var en dårlig ide å spise is når det var så kaldt ute. N-Kay spurte, "Er du kald?" "ja... dessverre..." svarte BJ. N-Kay tok av seg skjerfet og tullet det rundt nakken til BJ "N-Kay, hva er det du gjør!?" sa BJ forskrekket "Nå vil alle tro at jeg er gay!". N-Kay så rart på han, "Er du ikke det?". "Hva?! Nei! I like the girlssss, I want some pussyyyy!" N-Kay trakk på skuldrene, ikke overbevist. 

De gomlet opp isen og gikk hjem til N-Kay for å spille minecraft. Etter 6,9 timer begynte det å bli sent. "Jeg tror jeg må dra hjem nå," sa BJ "vi skal jo ha band session med resten av gruppa i morgen." N-Kay satte spillet på pause og så på BJ, "Du kan jo bare overnatte da. Det er jo kortere fra mitt hus enn fra ditt å dra i morgen", foreslo han. BJ tenkte seg om en liten stund, det hadde jo vært veldig gøy å sove hos N-Kay, dessuten hadde han hørt rykter om at N-Kay sov i bare bokser. Ikke at han var gay. "Ok da, det er et godt poeng", medgikk han.

De spiste vafler i tre timer før de la seg til å sove i dobbeltsengen til N-Kay. "Jeg håper det går bra at jeg ikke sover med pysj," sa N-Kay, og BJ snudde seg bort for å skjule at han rødmet. "Det går bra, jeg pleier heller ikke å gjøre det," løy han og kledde av seg. De lå seg på hver sin side av sengen, men BJ turte ikke ta det første skrittet til å legge seg nærmere, og N-Kay sovnet etter 2 minutter. BJ kjente at han også var ganske trøtt etter all minecraft-spillingen og vaffel-spisingen, og han sovnet fort. 

Love drama - bFc fanfictionWhere stories live. Discover now