Til tross for den triset nyheten planla guttene en velkommen hjem fest for ASN, han var tross alt endelig tilbake fra sykehuset. De hadde festen på Gunnarsholmen og alle var velkomne, og alle kom. Alle guttene, Rebekka og hennes gjeng, Kim S sine venner fra klovneskolen, Drunkybeatz sine 69 bitches og bFc fans fra hele landet, til og med noen fra Brazil. De var extra deilige og dabbet på en meget sensuell måte.
Gunnarsholmen fikk navnet sitt av at den en gang var eid av en gutt som het Gunnar. En dag Gunnar hadde vært ute å gått hadde det kommet en and og bitt han skikkelig hardt i foten. Gunnar ble rasende og ansiktet hans ble så rødt at de som var rundt trodde han skulle eksplodere. Og det gjorde han. Så da kalte de opp holmen etter han. Rip.
På festen hadde de sørget for å skaffe masse mjød til ASN så han kunne partyhard og ikke bare lage makrame hele kvelden. Owolav hadde også fått sin profesjonelle bartender til å finne opp en helt ny drink: The bFc. Den inneholdt tequila, nypesyltetøy, ananas, brunost, oksepenis, laksefilet, sjokolade, potetgull, vannmelon og hvitløksbaguetter. Den smakte himmelsk. Og var perfekt til å drikke vekk sine sorger, noe de fleste trengte i kveld.
Det ble en legen...wait for it... dary kveld. Johanne og Rebekka ledet en Baby Shark treningsøkt i bassenget, noe Owolav ELSKET, og han ringte straks snekkeren sin for å sette i gang bygging av svømmebasseng i hagen så han kunne gjennomføre denne treningsøkten så mye han ville.
Kim S brukte sine nylig tilskaffede klovnetalenter til å sjarmere jenter i senk, jenter elsker jo gutter som er morsome, og den nye klovnenesa hans gjorde virkelig susen på de brisne bFc-fansene.
Owolav drakk igjen alt for mye, for det meste av The bFc, for å fylle savnet etter julebrusen. Snart hadde han bydd opp Johanne til dans, og de to Baby Shark elskerne danset den mest romantiske dansen du noensinne har sett blitt danset til Funkytown, som jeg jo må innrømme ikke var spesielt romantisk, men flossingen til Owolav var i en helt egen klasse.
ASN elsket festen, og jentene kastet seg over han. Han hadde trodd han skulle være totalt uinteressant nå som han ikke en gang kunne skrrte lenger, men det virket mest som de så på han som en slags krigsoldat, som var skadet, og derfor enda tøffere. De ville kjenne på halsen hans, og ta på armene hans der han fortsatt var rød etter vannstrålene og pastabitene.
Da det etter hvert ble roligere i fire-tiden kunne man se Owolav og Johanne klemme hverandre i mens de svaiet i takt til musikken. ASN og Kim S sovnet under hvert sitt tre med masse jenter rundt seg.
YOU ARE READING
Love drama - bFc fanfiction
FanfictionDette er en fanfiction om det beste k-pop (Kragerø-pop) bandet noensinne, bFc (big fluffy cats). Du finner dem på soundcloud om du søker på bFc. https://soundcloud.com/bfc-official I denne historien møter N-Kay, Kim S, ASN og BJ på mange problemer o...